Тақырыбы
|
Практикалық жұмыс №1 «Метал дар тақырыбына эксперименттік есептер шығару»
|
уақыты
|
||||||
Білімділік мақсаты:
дамытушылық:
тәрбиелік:
|
Оқушылардың м еталдардың химиялық қасиетері мен алынуын тәжірибеде тексеру;
тәжірибе жасау ,химиялық реакция теңдеулерін құру білім-біліктілік, дағдысын тексеру,талдау,қорытындылау біліктіліктерін дамыту,есте сақтау қабілеттерін дамыту;
сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
|
|
||||||
Сабақ типі:
|
эксперимент
|
|
||||||
Сабақ өткізілу түрі:
|
эксперимент жасау.
|
|
||||||
Құралдар мен реактивтер:
|
Кітап, дәптер, интерактивті тақта, сынауықтар,тұрғылар,құрғақ жанғыш зат,сіріңке, спирт шамдары, индикаторлар, цинк сульфаты, натрий карбонаты, натрий, хлориді ,темір(3) сульфаты, тұз қышқылының ,мыс хлоридінің ерітінділері темір, кальций, цинк түйіршіктері, тигель.
|
|
||||||
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;
-оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.
|
1-2
|
||||||
Практикалық жұмысты орындау кезеңі:
|
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.
Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Білімділік міндеттері:
-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру.
-оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;
– оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.
1. Т.Қ. ережесі бойынша әңгімелесу.
2.Практикалық жұмысты орындау.
Карточка- нұсқау
3. Практикалық жұмыс есебін жазу.
4 . Жұмыс орнын ретке келтіру.
|
|||||||
Үй тапсырмасын беру кезеңі:
|
Білімділік міндеттері:
-оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету
1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар..
2.Дәптерге жазғандарын тексеру .
Үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру. Параграф 7.1-7. 4 -қайталау.
|
1-2
|
||||||
Сабақ қоры-тындысын шығару кезеңі.
|
– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою.
|
1-2
|
||||||
Р ефлекси я кезеңі :
|
Білімділік міндеттері:
– оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.
-оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету.
|
1-2
|