М дыбысы және әрпі

0
10

Технологиялық карта

Күні. 1 8 .01.201 6 ж

Білім саласы: Қатынас.

Ұйымдастырылған оқу іс –әрекеті: Сауат ашу және жазу

Тақырыбы: М дыбысы және әрпі

Мақсаттары:

а)білімділігі: Балаларға М дыбысын сөз ішінен бөліп айта білу, дауыссыз дыбыс екенін түсіндіру. Баспа және жазба түрлерімен таныстыру.

ә)дамытушылығы Балалардың тілдік, сөздік корына мән беріп ойлау қабілетін, қиялын дамыту. Дұрыс оқуға төселдіру.

б)тәрбиелігі Дамыту ойындарын пайдаланып еңбектенуге, ұқыптылыққа тәрбиелеу. Достыққаа тәрбиелеу.

Әдісі: Әңгімелеу, көрнекілік, бекіту.

Көрнекілік: Әліппе, суреттер, қима әріптер мен буындар, сызбалар.

Ұйымдастырылған оқу іс-әрекетінің барысы:

Іс-әрекет кезеңдері

Тәрбиешінің іс-әрекеті

Балалардың іс-әрекеті

Ұйымдастырушылық-оятушылық

Ұйымдастырушылық-ізденушілік

Рефлекстік -түзетушілік

— Балалардың назарларларын сабаққа аудару

Балалар, біз өткен сабақта қай әріппен таныстық?

Й,Ш,Т,П,Р,Л,О,Қ,Д әріптерімен таныстық.

– Балалар бүгінгі сабағымызды “Ойлап, ойлан” атты ойынмен бастағым келіп тұр. Мақпал мата сатып алды.

– Мынау мата дүкені. Ондағы сөздерден естілетін әріпті атаңдаршы.

– Қандай әріптен басталып тұр.

– М дыбысынан

– Олай болса бүгінгі сабағымызда М әрпімен танысамыз.

– М дыбысы дауыссыз дыбыс.

– Сөздің басында, ортасында, аяғында кездеседі.

– М әрпін хормен айту.

Әліппе дәптермен жұмыс

( мысы қ, бағдаршам , машина , алм ұ рт ) сөздерді буынға бөлейік

Та қ таға екі о қ ушы шығарып , мата , алма с ө здерін қ има әріптерден құ рату , алма с ө зін қ атыстырып с ө йлем ойлату . Балалардың айт қ ан с ө йлемдерінің сызбасын та қ таға сызып к ө рсету.

М әрпін толтырып жазу.

– Сергіту сәті

Тербеледі ағаштар

Алдымнан жел еседі

Кіп-кішкентай ағаштар

Үп-үлкен боп өседі.

– Дидактикалық ойын

“Кім тез?” о йынын ойнату.

– Қорытындылау

– Сонымен , балалар , бүгін қ андай дыбыспен танысты қ ?

– М дыбысына байланысты қандай сөздер білеміз ?

– М дыбысы қ андай дыбыс ?

– Балаларды мадақтау.

Балалар сұрақтарға жауап беру арқылы назарлары сабаққа ауады.

«Ойлан,ойлан» ойынын ойнайды.

Бәрі хормен М әрпін айтады.

Сөздерді буынға бөледі.

Қима әріптерден сөздер құрастырады.

Мм әрпін толтырып жазады.

Сергіту сәтін орындайды.

«Кім тез» ойынын ойнайды.

Сұрақтарға жауап беру арқылы сабақ қорытындылана

ды.

Күтілетін нәтиже:

Нені білу керек: М м дыбысына дыбыстық талдау жасауды;

Нені игереді:Сөздерді буынға бөлуді;сөйлем құрауды;

Нені біледі: М м әрпі мен дыбысын таниды

М әрпі, дыбыс

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь