Көп таңбалы сандарды оқу, жазу. Тура, жанама түрде тұжырымдалған есептер.

0
961
химия

11-сабақ.

Тақырыбы: Көп таңбалы сандарды оқу, жазу. Тура, жанама түрде тұжырымдалған есептер.

Мақсаты: Көп таңбалы сандарды оқуда аталмаған разрядтар бірлігінің орнына нөл жазылатынына назар аудару. Тура және жанама түрде берілген есептерді салыстыру.

Білімділігі: Оқушыларды тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруға баулу, білімдерін толықтыру, кеңейту;

Дамытушылығы: Оқушылардың ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау қабілетін дамыту;

Тәрбиелігі: Оқушыларды жауапкершілікке,білімділікке тәрбиелеу.

Көрнекілігі: Интерактивті тақта,кесте, суретті есептер;

Жүрісі:

1.Ұйымдастыру . Психологиялық дайындық.

Оқушылардың сабаққа әзірліктерін тексеру.

2. Өткен сабақты қорыту.

Үй тапсырмаларын тексеру.

№7. А- 88км.

К- ? одан 26км кем 88-26=62(км)

III. Жаңа сабақ.

Санды жаз, оқы:

50900; 7400; 3000; 800000; (жоқ)

№2. 300000+70000+7000=377000

300000+7000+70=307070

300000+70000=370000

300000+7=300007

300000+700+7=300707

300000+70+70+7=300777

№3 15000км; 3310км; 11619км; 1800км; 3000км; 82км.

№4 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010.

1010, 1009, 1008, 1007, 1006, 1005, 1004, 1003, 1002, 1001, 1000.

а) 100; 1000; 10000.

101 1001 10001

Сергіту

№5 999, 1000, 1001; 2999, 3000, 3001; 4999, 5001; 6999, 7001; 8999, 9001;

8999, 6999, 4999, 2999, 999

1001, 3001, 5001, 7001, 9001

№6 Атасы- 54жас

Немересі- ? одан 45жас кіші 54-45=9(жаста).

№8 Өзбеттік жұмыс.

900-105*3+42=

1) 315; 2)385; 3)427.

№9 В С

АВСД

АВС, ДАС

А Д

Сабақты қорыту, үйге тапсырма беру №8. Бағалау