11-сабақ.
Тақырыбы: Көп таңбалы сандарды оқу, жазу. Тура, жанама түрде тұжырымдалған есептер.
Мақсаты: Көп таңбалы сандарды оқуда аталмаған разрядтар бірлігінің орнына нөл жазылатынына назар аудару. Тура және жанама түрде берілген есептерді салыстыру.
Білімділігі: Оқушыларды тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруға баулу, білімдерін толықтыру, кеңейту;
Дамытушылығы: Оқушылардың ауызша, жазбаша есептеу дағдыларын қалыптастыру, логикалық ойлау қабілетін дамыту;
Тәрбиелігі: Оқушыларды жауапкершілікке,білімділікке тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Интерактивті тақта,кесте, суретті есептер;
Жүрісі:
1.Ұйымдастыру . Психологиялық дайындық.
Оқушылардың сабаққа әзірліктерін тексеру.
2. Өткен сабақты қорыту.
Үй тапсырмаларын тексеру.
№7. А- 88км.
К- ? одан 26км кем 88-26=62(км)
III. Жаңа сабақ.
Санды жаз, оқы:
50900; 7400; 3000; 800000; (жоқ)
№2. 300000+70000+7000=377000
300000+7000+70=307070
300000+70000=370000
300000+7=300007
300000+700+7=300707
300000+70+70+7=300777
№3 15000км; 3310км; 11619км; 1800км; 3000км; 82км.
№4 1000, 1001, 1002, 1003, 1004, 1005, 1006, 1007, 1008, 1009, 1010.
1010, 1009, 1008, 1007, 1006, 1005, 1004, 1003, 1002, 1001, 1000.
а) 100; 1000; 10000.
101 1001 10001
Сергіту
№5 999, 1000, 1001; 2999, 3000, 3001; 4999, 5001; 6999, 7001; 8999, 9001;
8999, 6999, 4999, 2999, 999
1001, 3001, 5001, 7001, 9001
№6 Атасы- 54жас
Немересі- ? одан 45жас кіші 54-45=9(жаста).
№8 Өзбеттік жұмыс.
900-105*3+42=
1) 315; 2)385; 3)427.
№9 В С
АВСД
АВС, ДАС
А Д
Сабақты қорыту, үйге тапсырма беру №8. Бағалау