38 Сабақ
Сабақ тақырыбы: Екі амалмен шығарылатын есеп.
Сабақ мақсаты: Екі амалмен шығарылатын есептің шығарылу тәсілін
меңгерту.
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Екі амалмен шығарылған есепті шығаруға төселдіру.
Дамытушылық: Оқушылардың ой белсенділіктерін арттыру, танымдық
қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелік: Оқушыларды саналылық пен тиянақтылыққа тәрбиелеу.
Сабақ типі: аралас сабақ
Сабақ әдіс-тәсілдері: түсіндіру,ауызша есептеу, сұрақ – жауап,талдау,іздендіру, дәлелдеу, өз бетінше жұмыс, көрнекілік әдістері.
Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
ІІІ. Жаңа сабақ.
Санамақ.
Бір дегенім – бесік,
Шықтық содан өсіп.
Екі дегенім – елім,
Далам , тауым, көлім.
Үш дегенім – үміт,
Үміт артар жігіт.
Төрт дегенім – төзім,
Төзе білем өзім.
Бес дегенім – бақыт,
Бағалайтын уақыт.
Оқулықпен жұмыс.
№1. Есептерді шығару. Салыстыру.
а)
Жүр еді – 12бала
Кетті – 2 ұл
Сырғанап жүр -? Бала
Шешуі: 12 – 2 = 10
Жауабы: 10 бала
ә)
Жүр еді -10 бала
Келді – 5 қыз бала
Барлығы – ? бала
Шешуі: 10+5 = 15
Жауабы: 15 бала
б)
Жур еді – 12
Кетті -2 ұл
Келді -5 қыз
Сырғанап жүр – ? бала
Шешуі: (12 – 2) + 5= 15
Жауабы: 15 бала сырғанап жүр.
№2.
Сатып әкелді – 6 және 4 шөлмек сусын
Ішілді – 7 шөлмек сусын
Қалды – ? шөлмек сусын
(6+4) – 7 = 3
Жауабы: 3 шөлмек сусын қалды
№3.
Өрнекті жазу және оның мәнін табу.
а – 2 , мұндағы а = 32; 59; 11.
32 – 2= 30 59 – 2 = 57 11 – 2= 9
№4 Өрнекті оқу және оның мәнін табу.
(7+2) +40=49
79 – (6+3)=70
(6+3)+50=59
(5+4)+30=39
97 – (4+3)=90
86 – (2+4)=80
№5. Өрнектеп көрсету.
90 мин = 1 сағ 30 мин 1сағ 10 мин = 70 мин
100 мин = 1 сағ 40 мин 1сағ 20мин = 80 мин
1 тәул. 1 сағ = 25 сағ 1сағ 9мин = 69 мин
№6. Өз бетімен жұмыс.
11 – 2 = 9 9 + 2 = 11
21 – 2= 19 19 + 2 =21
31 – 2 =29 29 + 2= 31
Үйге тапсырма: №4 2,3 –бағандар 69- бет.
Қорытындылау. Сұрақ – жауап.
Бағалау.