Сабақтың тақырыбы: Денсаулық. Еріндік және езулік дауысты дыбыстар.
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
еріндік және езулік дыбыстарды түсіндіру, сауатты жазуға және
сөйлеуге үйрету;
ә) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,
қызығушылығын арттыра отырып, танымдық көзқарастарын
қалыптастыру;
б) тәрбиелік: өз елін, жерін, Отанын сүюге, мемлекеттік тілді
құрметтеуге, қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап
Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Күтілетін нәтиже: еріндік және езулік дыбыстарды меңгеру, денсаулық жөнінде өз
пікірін айта білу;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
4-тапсырманы тексеру.
ІІІ. Жаңа сабақ
1-тапсырма. Төмендегі сұрақтарға жауап беріңдер.
1. Фонетика дегеніміз не?
2. Қазақ әліпбиінде неше әріп бар?
3. Қазақ тіліне тән дыбыстар нешеу ?
4. Қазақ тілінде неше дауысты дыбыс бар?
2 – тапсырма. «Денсаулық» мәтінін оқып, мәтінге жоспар құрыңдар, мазмұндаңдар.
3 – тапсырма. Берілген сөздерге фонетикалық талдау жасаңдар.
Денсаулық – ден-сау-лық 1,2,3 буындар – бітеу буындар.
Д – дауыссыз, ұяң У – дауыссыз, үнді
Е – дауысты, жуан, ашық, езулік Л – дауыссыз, үнді
Н – дауыссыз, үнді Ы – дауысты, жуан, қысаң, езулік
С – дауыссыз, қатаң Қ – дауыссыз, қатаң
А – дауысты, ашық, езулік
9 әріп, 9 дыбыс бар.
Ережемен жұмыс
Дауысты дыбыстар ерін мен езудің қатысына қарай екі түрге бөлінеді:
- Еріндік дауыстылар: о,ө,ү,ұ,у
- Езулік дауыстылар: а,ә, е,э, и,ы,і
ІV. Бекіту бөлімі
Сұрақтар қою арқылы бекіту.
V. Үйге тапсырма
«Денсаулықты қалай күту керек» тақырыбына әңгіме жазу.
VІ. Бағалау бөлімі
Сабаққа қатысы бойынша бағалау.
VІІ. Сабақты қорытындылау