Сабақтың тақырыбы: Бұл кімдер? Сын есім
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
сын есім, оның түрлерін түсіндіру, сауатты сөйлеу мен жазуға
үйрету;
б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,
қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын
қалыптастыру;
в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,
қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, суреттермен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта, суреттер
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Күтілетін нәтиже: сын есімді меңгеру, мамандық иелері туралы өз ойларын айта
білу;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
2 – тапсырма (Деңгейлік тапсырмалардың 3 тапсырмасы)
ІІІ. Жаңа сабақ
1 – тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті сөздерді қойып жазыңдар.
… балаларды емдейді.
… балық аулайды.
… үй салады.
… балаларды оқытады.
… тамақ дайындайды.
… азық – түлік сатады.
… көлік жүргізеді.
2 – тапсырма. Сөздерге –шы, -ші жұрнақтарын жалғап, өткен шақта сөйлем
құрастырыңдар.
3 – тапсырма. «Бұл кімдер?» өлеңін мәнерлеп оқып, аударыңдар.
Етістіктің шақтарын анықтаңдар.
Ережемен жұмыс
Сын есім
Заттың сынын, сапасын, түсін, түрін, көлемін білдіретін сөз табы. Сұрақтары: қандай? қай?
1. Құрамына қарай (2):
А) дара сын есім: сары, үлкен, кең, т.б.
Б) күрделі сын есім:
1. біріккен: алқызыл
2. қосарланған: үлкен -кіші
3. тіркескен: қызыл ала
2. Тұлғасына қарай (2):
А) негізгі сын есім: биік, әдемі
Б) туынды сын есім: таулы, еріншек
3. Мағынасына қарай (2):
А) Сапалық сын есім: тәтті, тұщы, тар, ыстық
Б) Қатыстық сын есім:
ІV. Бекіту бөлімі
Сұрақтар қою арқылы бекіту
V. Үйге тапсырма
3 – тапсырма («Бұл кімдер?» өлеңін жаттау)
VІ. Бағалау бөлімі
Сабаққа қатысы бойынша бағалау.
VІІ. Сабақты қорытындылау