Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру.Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту.Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау. 184-бет 2- тапсырма мәтіннің мазмұнын сұрау
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2. Сөздікпен танысу:
қолжуғыш – умывальник
Сүлгі- полотенце
Надан- невежа
Ашулану- разозлиться
Қақпақ- крышка
Ісіп- кеуіп- важничать
Жуыну- умываться
Сабын- мыло
Қарап жата алмады- не смог молча лежать
Кір- грязь
Айтыс- спор
Қалу- отстать
Жеңілу- быть побежденным
Жолаған жоқ- не подходил
Таусылу- закончиться
А) сөздерді дұрыс айту;
Ә) сөз тіркестерін құрап айту
3. Мәтінді оқу, түсіну.
IV. Жаңа сабақты бекіту: Жазылым-2- тапсырмадағы қос сөздерді тізіп жазу. Үлгі: беті- қолын- қосарлама қос сөз
4- тапсырмадағы тірек сөздерді пайдалана отырып, сөйлемдер құрап жазу.
Мыс: жуыну- Таңертең тұрған соң жуыну керек.
V. Сабақты қорыту: Пысықтау сұрақтарына жауап беру:
– Адам қолжуғышқа не құйды?
– Адам жуынғаннан кейін не істеді?
– Сүлгі не деді?
– Ашуланған қолжуғыш не айтты?
– Сабын өзінің қандай қасиеттерін айтты?
– Олардың қасында кешке дейін неге ешкім жоламады? Т.б.
VI. Үй тапсырмасын беру: сөздік жаттау
VII. Бағалау.
Рефлексия- Т кестесі
Нені білемін?
|
Нені білдім?
|
Нені білгім келеді?
|