Қазақ тілі “Етістіктің шақтары” 9 сынып

0
774
науки информатики

Тұсаукесер
Сабақтың мақсаты : 1 Етістіктің шақтары туралы білімдерін бекіту,
2 Оқушыларға сабақта етістіктің шақтары туралы білімдерін анықтатып,
берілген мәтіннен ажырата білуге үйрету, сөздік қорларын байыту, дамыту
3 Тұсаукесер дәстүрі туралы түсіндіру, үлкен өмірде есте сақтауға дағдыландыру

Кезең Уақыт Мұғалімнің әрекеті Оқушылардың әрекеті Дифференциация Бағалау Қолданылатын ресурстар
1 Кіріспе 5 мин Оқушыларды сабаққа даярлау
Психологиялық ойын Өткен сабақтағы тақырыпқа шолу
Зат есімнің септік жалғаулары Дара сұрақтан күрделі сұраққа
формативтік Тақта, бор, кесінділер,оқулық,
Кесте
2 Шығармашылық жұмысы 7мин

Оқушыларды топқа бөлу (4 адам)
Әр-түрлі кәмпиттердің сыртқы қағаздарымен топқа бөліну Мәтіннен етістіктің шақтарындағы сөздерді іріктеп жазу, аудару, өз бетімен жұмыс атқарады
Жақсы оқитын оқушы нашар оқитын оқушыға көмек көрсетеді Формативтік
әр-түсті стикер,смайлик дұрыс жауапқа беріледі Тапсырмалар құрылған карталар, кесте,оқулық
10 мин Мұғалім тек қана бағыт-бағдар береді Деңгейлік тапсырмаларды орындайды:
1 Анықтаманы есіңе түсір: Етістіктің дегеніміз не ?
2 Кластер түрінде берілген мәтінмен жұмыс
«Тұсаукесер» баланың тұсауын неге ала жіппен кеседі, тұсау кесетін адам қандай болуға тиісі

Оқушылар бірге жұмыс атқарады, өздері бағалайды, жуан және жіңішке сұрақтарды қояды Формативтік
Бір-бірін бағалау Оқулық, компьютер,ақпаратты қағаздар,әр-түрлі қарындаштар,стикерлер мен бір-бірін бағалау парақтары

3Қорытындылау 10 мин Оқушылардың жұмыстарын бағалайды Қандай басқа салт-дәстүрлерді бісеңдер?
эссе ,топтан 1 оқушы қорғайды
Жақсы оқитын оқушы нашар оқитын оқушыға көмек көрсетеді Формативтік
Бір-бірін бағалау
4Сабақтың рефлексиясы 10 мин
Мұғалім оқушылардың сыртынан бақылайды
Мен бүгінгі сабақтан өзіме не алдым ?
Мен сабақты түсінген жоқпын…
Сабақта бәрін жақсы меңгердім ….

Әр оқушы өз жұмысын бағалайды Суммативтік және формативтік бағалау Стикерлер мен плакат, фломастер мен қарындаштар

5 Пікірлесу
3 мин
Сұрақтарға жауап береді…

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь