Қазақ тілі 7 сынып. Сабақтың тақырыбы: Сөздік диктант

0
53
математика

Сабақтың мақсаты:

Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру.Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.

Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту.Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.

Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.

Сабақтың түрі: бақылыау сабақ.

Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.

Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте

Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті

Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:

1. Сәлемдесу.

2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебебін сұрау, білу.

3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.

II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау. А)249-бет 2-тапсырманың жазбаша орындалуын тексеру, пысықтау

Ә) пысықтау сұрақтарын қою:

– Электронды поштаның ерекшелігі неде?

-Хабарламаны қалай әзірлеу керек?

– Ғаламторда қандай қызметтер орындалады?

– Ғаламтор құрамының элементтерін атаңдар.

III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз

2.Тақтаға төмендегі сөздерді жазу:

Сотрудники

Программа

Известный

Скорость

Отправлять

Пользователь

Оборудование

Состав

Обеспечивать

Страница

Дает возможность

3. Төмендегі сөздерді екі бағанға бөлу:

Қазақ тіліне аударған терминдер Интернационалдық терминдер

Ғаламтор, торап, сайт, сұраныс, ақпарат, модем, браузер, желі, провайдер, электронды, хабарлама, батырма,

IV. Жаңа сабақты бекіту: 250-бет 4- тапсырмадағы сұрақтарға жауап беру

Интернет қызметі дегенді қалай түсінесіңдер?

-Интернет қызметінің қандай түрлерін білесіңдер?

– Интернетке қосылу үшін не қажет?

– Электронды пошта дегеніміз не?

WWW дегеніміз не?

V. Сабақты қорыту: интернет тақырыбына ассоцация жасау

VI. Үй тапсырмасын беру: қайталау

VII. Бағалау

« »________ жыл

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь