Сабақтың мақсаты
1) Білімділік:
2) Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау мен ойлау қабілеттерін, ауызекі сөйлеу тілін дамыту, топтық жұмыстарды орындау арқылы іскерлікке машықтандыру, оқушының сөздік қорын молайтып, тіл байлығын дамыту.
3)Тәрбиелік: О қушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, жануарларға қамқор болуға, оларды қорғауға тәрбиелеу;
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Қандай материалдар қолданылады |
2 мин . 1мин. |
І – Ұйымдастыру кезеңі а) Сәлемдесу, кезекшімен сұхбат, оқушылардың сабаққа даярлығын байқау. – Сәлеметсіңдер ме! Балалар. – Бүгін сыныпта кім кезекші? – Қазір қай сабақ? – Қазақ тілі сабағы нешінші сабақ? – Қазақ тілі сабағына не керек? – Бүгін аптаның қай күні? – Қазір қай жыл мезгілі? – Көктем айларын ата. – Көктемде қандай мерекелер болады? Психологиялық күй Ал, балалар қане бүгінгі көңіл күйлеріңді алдарында жатқан смайликтер арқылы көрсетіп жіберіндер. Топқа бөлу Балалар сол алдарында жатқан смайликтердің түстеріне қарай /сары, жасыл, көк/ мына үш топқа бөліну керек |
Оқушылар тұрып мұғаліммен сәлемдеседі. Кезекші тұрып сұраққа жауап береді. Оқушылар смайликті көтеріп, өздерінің көңіл күйлерін көрсетеді. Оқушылар өз топтарына отырады |
|
7 мин. |
Бағалау түрімен таныстыру. Балалар, бүгін біз өзімізді және бір-бірімізді бағалаймыз. ІІ- Үй жұмысын тексеру. Ал, балалар, бүгінгі көңіл күйіміз жақсы екен, ендіше үй тапсырмасын тексеремін. Үй жұмысы қандай? Үй жұмысының тақырыбы « Хайуанаттар бағында » . С ұрақ-жауап. -Хайуанаттар бағында қандай аңдар бар? – Жандос бірінші рет нені көрді? -Түйеқұс оларға ұнады ма? |
Кезекші тұрып үй жұмысына не бергенін айтады. Оқушылар қолдарын көтеріп сұрақтарға жауап береді. |
«Хайуанаттар бағында » мазмұндау. |
Қорытындылау: Өте жақсы, балалар, хайуанаттар туралы жақсы біледі екенсіңдер. Бағалау. Дұрыс жауап берген балаға фишка беру. |