Қазақ тілі. 3 сынып. Сабақтың тақырыбы: АҢДАР

0
111
анимация

Сабақтың мақсаты

1) Білімділік:

2) Дамытушылық: Оқушылардың есте сақтау мен ойлау қабілеттерін, ауызекі сөйлеу тілін дамыту, топтық жұмыстарды орындау арқылы іскерлікке машықтандыру, оқушының сөздік қорын молайтып, тіл байлығын дамыту.

3)Тәрбиелік: О қушылардың пәнге қызығушылығын арттыру, жануарларға қамқор болуға, оларды қорғауға тәрбиелеу;

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Қандай материалдар қолданылады

2 мин .

1мин.

І – Ұйымдастыру кезеңі

а) Сәлемдесу, кезекшімен сұхбат, оқушылардың сабаққа даярлығын байқау.

– Сәлеметсіңдер ме! Балалар.

– Бүгін сыныпта кім кезекші?

– Қазір қай сабақ?

– Қазақ тілі сабағы нешінші сабақ?

– Қазақ тілі сабағына не керек?

– Бүгін аптаның қай күні?

– Қазір қай жыл мезгілі?

Көктем айларын ата.

Көктемде қандай мерекелер болады?

Психологиялық күй

Ал, балалар қане бүгінгі көңіл күйлеріңді алдарында жатқан смайликтер арқылы көрсетіп жіберіндер.

Топқа бөлу

Балалар сол алдарында жатқан смайликтердің түстеріне қарай /сары, жасыл, көк/ мына үш топқа бөліну керек

Оқушылар тұрып мұғаліммен сәлемдеседі.

Кезекші тұрып сұраққа жауап береді.

Оқушылар смайликті көтеріп, өздерінің көңіл күйлерін көрсетеді.

Оқушылар өз топтарына отырады

7 мин.

Бағалау түрімен таныстыру.

Балалар, бүгін біз өзімізді және бір-бірімізді бағалаймыз.

ІІ- Үй жұмысын тексеру.

Ал, балалар, бүгінгі көңіл күйіміз жақсы екен, ендіше үй тапсырмасын тексеремін. Үй жұмысы қандай?

Үй жұмысының тақырыбы « Хайуанаттар бағында » . С ұрақ-жауап.

-Хайуанаттар бағында қандай аңдар бар?

– Жандос бірінші рет нені көрді?

-Түйеқұс оларға ұнады ма?

Кезекші тұрып үй жұмысына не бергенін айтады.

Оқушылар қолдарын көтеріп сұрақтарға жауап береді.

«Хайуанаттар бағында » мазмұндау.

Қорытындылау: Өте жақсы, балалар, хайуанаттар туралы жақсы біледі екенсіңдер.

Бағалау.

Дұрыс жауап берген балаға фишка беру.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь