Тақырыбы: Ауданды өлшеу. Квадрат миллиметр(мм2)(100-101б)
Мақсаты:1) Ауданды өлшеу тәсілдерін пысықтау. Ауданды өлшеудің жаңа бірлігі мм2 таныстыру.
2)Логикалық ойлау қабілетін, ауызша есептеу қабілетін дамыту, пәнге қызығушылығын арттыру;
3) Таза, әдемі жазуға тәрбиелеу;
Көрнекілігі: Геометриялық фигуралар,буклет,тест, кесте.
Әдісі: Сұрақ-жауап, түсіндіру, топтау
Түрі: Аралас сабақ
Жүрісі: І. Ұйымдастыру бөлімі
Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру.
ІІ.Үй тапсырмасы: №7
Шешуі: 240км х4=960 км
Жауабы: 960км
ІІІ.Білімін тексеру
Фигураның ауданын қалай табамыз?
Ауданның өлшем бірліктерін ата.
1м2=100дм2 1дм2=100см2
1м2=10000 см2
Топтау әдісі
см2 дм2
S
м2 мм2
IV.Жаңа сабаққа даярлық
1см=10мм 1м=1000м
1дм=100мм
V.Жаңа сабақ
Өлшемдері сантиметрден кіші болатын жағдайда ауданды есептеп табу үшін біршама ұсақ аудан бірлігі- квадрат миллиметрді пайдаланады.( мм2)
1см2=100мм2 1м2=1000000м2
1дм2=10000мм 2
5мм 1см 1,5см 2см
VІ.Кім жылдам ойыны?
Кестені ауызша толтыру.
№2.Дәптермен жұмыс
а) S=4мм х4мм=16 мм2
ә) S= Вмм хВмм
б) S= 9мм х9мм=81 мм2
№5Шешуі:
800:4=200км
200+500=700км
800-700=100км
Жауабы:100км
№7 20х32-24:8>20x(32-4):8
(90-60)x9+280>900-(60×9-180)
9км720м>972м
8420ц >84т 2ц
Сергіту жаттығуы
№8Теңдеу шешу.Өз беттерінше шығару, ауызша оқу.
Хх5=100 Хх5=25340
Х=500:5 Х=25340:5
Х=100 Х=5068
100х5=500 5068х5=25340
VІІ.Жарыс
№9
13000:8=1625 504_9=56
15000:8=1875 1206:9=134
11071×2=22142 2125×6=12750
10053×2=20106 1122×9=10098
VІII.Білімін тексеру
Оқушылардың білім деңгейіне қарай тест беру
ІХ.Білімін бекіту
-Біз сабақта қандай аудан бірлігімен таныстық?
-Суретте неше үшбұрыш, неше төртбұрыш бар?
Х.Үйге тапсырма: №3,6
ХІ.Бағалау