58 Сабақ
Сабақ тақырыбы: Тік бұрыш,сүйір бұрыш және доғал бұрыш
Сабақ мақсаты: Геометриялық фигуралар және олардың қасиеттері туралы түсінік қалыптастыру.
Сабақ міндеттері:
Білімділік: Тік бұрыш,сүйір бұрыш және доғал бұрыштың мәнді белгісін айқындау.
Дамытушылық: Логикалық ойлауды,зейінді дамыту
Тәрбиелік: Қазақстан Республикасының азаматтарын қазақ халқының салт-дәстүрі арқылы тәрбиелеу.
Сабақ типі:аралас сабақ
Әдіс-тәсілі: Сұрақ-жауап,ұжымдық.,практикалық..
Құрал-жабдықтар: интерактивті тақта,СД-диск,кәмпиттер,тапсырмалы карточкалар..
Сабақ барысы:
1.Алғашқы ұйымдастыру.
Сәлеметсіңдер ме!Бүгінгі сабағымыз ерекше болады.Біз бұл сабақта есептеу дағдыларын қайталап,жаңа ұғым үйренуге және қазақ халқының салт-дәстүрлерін қайталауға тиіспіз.
2.Тірек білімді өзекті ету.
1.Ауызша жұмыс.
а) «Бесікке салу» дәстүрі.
– Бұл қандай дәстүр?(Анасы өзінің нәрестесіне бесік жырын айтады,онда баланың күшті,мығым болып өсуі,әйгілі,білімді адам болатыны айтылады).
– Ал енді,өрнектердің мәнін есептеп шығарыңдар:
а)5+2 3+3 6+4 5+5
6-2 10-2 9-3 8-4
11-2 12-6 15-7 18-9
9+7 8+8 8+3 7+6
ә) Салыстыр:
34+20 * 65-30 78-8 * 35-30 81-60 * 20+1
45-2 * 41+3 21+50 * 94-20 94+4 * 100-1
3.Жаңа білімді түсіндіру.
1.Жаңа тақырыпқа дайындық жұмысы.
«Көкпар»
– Бұл қандай дәстүр? (Бұл той кезіндегі жарыс.Атқа мінген көкпаршылар бір-бірінен серкенің денесін тартып әкетеді.Серкені алдына өңгеріп,мәреге бірінші жеткен адам
жеңеді).
– Ал қазір барлық мысалдарды кім бірінші шешсе,көкпарда сол жеңеді.
Тақтада тапсырмалар: (балалар қатар бойынша орындайды).
1 – қатар : Фигуралардың «атын» ретімен тізіп жазады.
2 – қатар: Соған сәйкес фигураны сызады.
3 – қатар: Сол фигураға тән қасиетін атайды.
2.Ұжымдық талқылау.
– Ал сендер бұл мысалдарды қалай шеше алдыңдар?
Бұрыштар жөнінде қандай қорытынды жасауға болады?
Қ о р ы т ы н д ы : Сүйір бұрыш тік бұрыштан кіші.Доғал бұрыш тік бұрыштан үлкен.
4.Білімді бастапқы бекіту.– «Шашу» деген қандай дәстүр?(Әжелер тәттілерді шашады,ал балалар теріп алады.Кім көбірек терсе,сол шапшаң).
– Мен сендерге кәмпит таратамын.Олардың ішінде тапсырмалар оралған.Сендер сол тапсырмаларды орындап,әрқайсысын тексерулерің керек.
№1.Тік бұрыштардың;сүйір бұрыштардың;доғал бұрыштардың нөмірлерін теріп жазу.
Сергіту сәті
Бас бармағым – алғашқы,
Балаң үйрек – жалғасы.
Ортан терек – ағасы,
Шылдыр шүмек – нағашы.
Кішкентай бөбек – балақан,
Бәріне ортақ алақан.
6.Өткен тақырыпты бекіту.
1.№2 есепті шығару.
«Айтыс».
– Бұл қандай дәстүр? (Халық ақындары арасындағы өзара жарыс).Сендер де осылай есеп шығарудан жарысасыңдар.
2 оқушы тақтада есеп шығарады,қалғандары дәптерлеріне орындайды.Қайсысы жеңетінін байқайық.
Таба нан – 65 тг. Таба нан – 65 тг.
Батон – ? 5 тг.арзан Батон – ? 5 тг.арзан
Шешуі: 65-5 = 60 (тг.) Барлығы – ? тг.
Жауабы: Батон 60 теңге тұрады. Шешуі: 65+(65-5) = 125 (тг.)
Жауабы: Барлығы 125 теңге тұрады.
№3. Өрнекті жаз және оның мәнін тап:
«Кілем»
– Қазақстан өзінің зергерлік бұйымдарымен,кілемдерімен,әшекейлерімен,қару-жарақтарымен және үй бұйымдарн әзірлеумен әйгілі.
60+а а = 0;40;
60+0 = 60 60+40 = 100
60-а а = 60;0;
60-60 = 0 60-0 = 60
а-60 а =100;60;
100-60 = 40 60-60 = 0
№4.Өз бетінше жұмыс (карточкамен жұмыс)
«Бәйге».
– Бұл қандай жарыс екенін кім біледі? (Ат жарысы,оған қыздар да,жігіттер де қатысады)
– Карточкадағы тапсырмаларды орындағаннан кейін жеңімпаздарды көреміз.
Тапсырмасы бар карточкалар.
х+40 = 100 100-х = 40 х-40 = 60
7.Рефлексия.
– Жарайсыңдар!Осы сабақ үшін бәріңе рақмет.
– Өткен сабақтан кейін көңіл күйлерің қалай?
– Қай тапсырманы бәрінен шебер орындадыңдар?
8.Үйге тапсырма: №5,№6