Сабақтың мақсаты: Сөйлеу барысында сөйлемді дұрыс құра білуге үйрету.
Жетістік критерийлер:
С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір – бірімен диалогқа түседі.
А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.
2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.
Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.
Сабақтың әдіс- тәсілдері : «Синквейін», «Сауал алу» әдістері
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Дерікті көздер |
1.Ұйымдастыру кезеңі:
|
3 мин |
Амандасады. Психологиялық дайындық. Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді. -Бүгін сынып түгел ме? -Сабаққа дайындық қандай дәрежеде? Ыстық орындық: Мен …жақсы көремін. |
Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері
|
Оқулық. Қазақ тілі. 2- сынып. А.Қайырбекова. Алматы «Атамұра» 2013 |
Кіріспе бөлімі. Қызығушылықты ояту. Білу
|
3 мин |
Ойыншықтар атуын қайталату: Машина аю қонжық Доп қуыршақ қоян Текше секіртпе |
Оқушылар тез жауап береді. жұптасымен сұхбатқа түседі: Мен сұрақты …-ға қоямын. Бұл не? |
моноблок, презентация |
Мағынаны тану Түсіну |
5 мин |
Сурет қиықтарын таратады. 72-бет 2 – т-ма:Сөз тіркестерін жасап айту: Бір доп Әдемі доп Қызыл доп т.с.с. Формативті бағалау жүргізу. |
Топқа бөлінеді. Топ ішіндегі міндеттерін бөліп алу О ÷ О |
сурет қиықтары, Оқулық. Қазақ тілі. 2- сынып. А.Қайырбекова. Алматы «Атамұра» 2013 |
Қолдану |
18 мин |
75-бет 3-т-ма Жаңылтпашты тез оқу: Жатта тақпақ, Жатта тақ-тақ. Қолпаштау. Жаттығу жұмыстарын ұйымдастырады. 75-бет 4-т-ма. 75-бет 5-т-ма. Қуыршақ сөзіне синквейн жаздырту. |
Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. 75-бет 3-т-ма Оқушы өзі оқиды, түсінеді, тез оқиды Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі. Оқушылар өзін, жұбын тексереді. Жұмыс дәптері б/ша жұмыс |
Синквейн схемасы: 5жолды: 1.Не?/1 сөз 2.Қандай?/2 сөз 3.Не істеймін?/3 сөз 4.Сөйлем/4 сөз 5. Ұқсас сөз /синоним сөз |
Талдау |
4 |
Тақта б/ша ережені сақтауды еске түсіру. Сауал алу әдісі: 76-бет 6-т-ма |
Бір оқушы екінші оқушыға сұрақ қояды. Екінші оқушы түстерді еске түсіреді.Дұрыс жауап берсе,тақтаға шығып,жазады. |
микрофон Интербелсенді тақта |
Жинақтау |
9 мин |
Қалыптастырушы (формативті немесе ағымдағы) бағалау |
Тақырып бойынша әр топ постер дайындайды,қорғайды. |
Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары |
Бағалау |
3 мин |
Оқушылардың бағалауын тыңдайды. Не білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады. Эссе жазу |
Әр оқушы өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды. Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі. |
Түрлі-түсті карточка: Көк –көңіл-күйім нашар, жасыл – жақсы |