Оқыту мақсаты: Оқушыларға тақырып бойынша түсінік беру және өткен сабақтағы білімдерін ұштастырып, тапсырмаларды орындау
Күтілетін нәтиже:
Сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлемдер құрай алады.
Өз ойларын жеткізеді.
Грамматикалық тапсырмаларды орындайды.
Кезең |
Уақыт |
Ресурстар |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Модуль |
Ұйымдастыру кезеңі |
2 мин. |
«Шаттық шеңбері» |
Амандасу, түгендеу,топқа бөлу. Психологиялық дайындық: оқушыларды шеңберге шақырады. |
Топқа бөлінеді. Үлкенге де сіз, Кішіге де сіз, Ата-ананы құрметтеп Бас иеміз біз. |
ОмОЖТ |
|
Білу Кіріспе бөлімі |
3 мин. |
«серпілген доп» |
Үйге берілген тапсырманы тексеру. |
Оқушылар допты бір-біріне лақтырып,сөздің аудармасын сұрайды. |
Мадақтау |
ОмОЖТ ОүБОБ |
Қызығушылықты ояту. Жаңа тақырыпқа шығу |
3 мин. |
Сурет арқылы тақырыпқа шығу:
Дұрыс,ендеше сабақ тақырыбымыз қандай? |
Суретпен жұмыс істейді,сұрақтарға жауап береді. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
СТОү ОмОЖТ |
||
Түсіну Мағынаны тану |
15 мин |
Мәтінмен жұмыс «Серпілген сауал» әдісі |
1.Аудиотаспада мәтінді ұсынып, тыңдатады. 2. Топ ішінде талқылап,басқа топқа мәтін мазмұнына сай жоғары дәрежелі сұрақтар қояды. |
. Мәтінді мұқият тыңдайды. Мәтінді оқып, таныс емес сөздері бойынша сөздік құрастырыңыз. Оқушылар топ арасында диалогқа түседі. |
Екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалау |
СТОү ТжДБО, ОмОЖТ ОүБОБ |
Сергіту сәті |
2 мин |
Моноблок немесе интербелсенді тақта |
мұғаліммен бірге жаттығу жасау. |
Интербелсенді тақтадан немесе моноблоктан қимылды қайталап отырады.Шынығып, сергіп қалады. |
ОЖЕСО |
|
Қолдану |
6 мин |
Үлестірмелі материал |
Әр топқа үлестірмелі материалдарды беріп, тапсырманы түсіндіреді. Топтарды бақылайды. |
1.Сөздерді топтастырып жазады Кім? Не? 2.Сөйлемдерді дұрыс құрыңдар.Сөйлемдерге сұрақтар қойып,жауап беріңдер. |
Екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалау |
ОЖЕСО ОБжК ОүБОБ |
Талдау |
Флипчарт қағазы, маркер |
Флипчартқа тақырыпқа сай постер салады. |
топтар ортаға шығып өздерінің жұмыстарын қорғайды. |
ОмОЖТ ТжДБО ОБжК ОүБОБ |
||
Синтез |
«Саяхат» ойыны. |
Топ ішінде рөлдерге бөлініп, диалог құрастыру |
Казақ тілі кабинетінін гид рөлін орындау |
Қолпаштау, шапалақ ұру |
ТжДБО, СТОү ОБжК ОүБОБ |
|
Бағалау
Үй тапсырмасы |
« Insert » таблицасы Күнделік |
Мен нені білемін? Нені білгім келеді? Не білдім? Қорытындылайды,бағалайды. Қазақ тілі кабинеті туралы шағын эссе жазып келу. |
«Insert» таблицаны толтыру Сабақтан алған әсерін смайлик арқылы білдіреді. |
ОүБОБ |