Оқыту мақсаты: тақырыпқа байланысты сөздермен таныстыружіктік, өздік есімдіктерді қайталау
Күтілетін нәтиже:
Сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлемдер құрай алады.
Өз ойларын жеткізеді.
Грамматикалық тапсырмаларды орындайды.
Кезең |
Уақыт |
Ресурстар |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Модуль |
Ұйымдастыру кезеңі |
2 мин. |
Топқа бөлу Психологиялық ахуал туғызу |
Амандасу, түгендеу.оқушыларды 1-3 санау арқылы топқа бөлу. 2.Психологиялық дайындық: сабақ алдында бір-бірімізге сәтілік тілейміз. |
Оқушылар 1-3 санау бойынша топтасады. Оқушылар жақсы тілектер айтады. |
ОмОЖТ ОЖЕСО |
|
Білу Кіріспе бөлімі |
3 мин. |
«Алтын балық» әдісі |
Үйге берілген мақал-мәтелдерді тексеру. |
Бір-бір оқушыдан ортаға шығып, орындыққа отырып, жаттаған мақалын айтады. |
Мадақтау |
ОЖЕСО СТОү |
Қызығушылықты ояту. Жаңа тақырыпқа шығу |
3 мин. |
сандық |
Әр топтан бір оқушыдан шақырады. Осы аттарды біз қалай атаймыз. Сонымен сабақтың тақырыбымыз қалай болды? |
Сандықтың ішінен заттарды алып қалған балаларға көрсетеді. Тақырыпқа шығады |
СТОү ОмОЖ АКТ |
|
Түсіну Мағынаны тану |
10 мин |
Сөздік банкісі Мәтінмен жұмыс «Карусель» әдісі |
Сөздер банкісі әдісі арқылы жаңа сөздермен таныстыру Мәтінді мәнерлеп оқу,түсінгендерін топ ішінде талқылау, «Карусель» әдісі бойынша мәтінді түсінгендерін тексеру. |
Бір шеңберден екінші шеңберге таныс емес сөздерді көшіреді Жаңа сөздермен танысып, мағынасы мен аудармасын біледі. Жұппен,топпен талқылайды. |
Смайликпен бағалайды |
СТОү ТжДБО ОЖЕСО ТжДБО ОБжК СТОү ОүБжОБ |
Сергіту сәті |
2 мин |
Моноблок немесе интербелсенді тақта |
Мульти кейіпкердің қимылын қайталап мұғаліммен бірге жаттығу жасау. |
Оқушылар мұғаліммен бірге орындайды. |
ОЖЕСО |
|
Қолдану |
14 мин |
Флипчарт қағазы, маркер |
Флипчартқа әр оқу затымен не істеуге болу мүмкіндігі салады. Әр топқа флипчарт, маркерлер таратылады. |
Топта талқылап,флипчартқа постер салады.Әр топ шығып жауаптарын таңдайды.. |
Смайликпен бағалайды |
СТОү ОүБжОБ ТжДБО ОБжК |
Талдау |
3 |
тапсырмалар |
Әр топқа грамматикалық тапсырмаларды тарату |
Берілген тапсырмаларды жазбаша орындайды, кілт арқылы тексереді. |
Екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалау |
ОүБжОБ ОЖЕСО |
Синтез |
5 |
Синквейн әдісі |
5 жол өлең құрастыру Жарты парақ қағаз тарату |
Парақшаларда орындайды |
Оқушылар бір-бірін қолпаштайды |
СТОү ТжДБО ОүБжОБ |