Тақырыбы |
Практикалық жұмыс №2 «Аммиак алу,аммиак суы мен аммоний тұздарының қасиеттері» |
уақыты |
||||||
Білімділік мақсаты: дамытушылық:
тәрбиелік: |
Оқушылардың аммиак алу,аммиак суы мен аммоний тұздарының қасиеттері мен тәжірибеде тексеру; тәжірибе жасау ,химиялық реакция теңдеулерін құру білім-біліктілік, дағдысын тексеру,талдау,қорытындылау,Т.Қ.сақтау біліктіліктерін дамыту,есте сақтау қабілеттерін дамыту; сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру. |
|
||||||
Сабақ типі: |
эксперимент |
|
||||||
Сабақ өткізілу түрі: |
эксперимент жасау. |
|
||||||
Құралдар мен реактивтер: |
Кітап, дәптер, интерактивті тақта, 10-КИ-2 видеофрагмент көрсету , сынауықтар,тұрғылар,құрғақ жанғыш зат,сіріңке, спирт шамдары. , бір парақ қағаз кальций гидроксиді, құрғақ аммоний хлориді, газ жүретін түтігі бар тығын фенолфталеин,күкірт қышқылы , аммоний хлоридінің ерітіндісі,сілті, лакмус қағазы |
|
||||||
Ұйымдастыру кезеңі: |
( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.) -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; -оқушыларды психологиялық дайындау. Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету . |
1-2 |
||||||
Практикалық жұмысты орындау кезеңі: |
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Білімділік міндеттері: -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; – оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 1. Т.Қ. ережесі бойынша әңгімелесу. 2.Практикалық жұмысты 10-КИ-2 бойынша орындау. Карточка- нұсқау
3. Практикалық жұмыс есебін жазу. 4 . Жұмыс орнын ретке келтіру. |
|||||||
Үй тапсырмасын беру кезеңі:
|
Білімділік міндеттері: -оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету 1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.. 2.Дәптерге жазғандарын тексеру . Үй тапсырмасын орындауға нұсқау беру. Параграф 8.8-8.13 -қайталау. |
1-2 |
||||||
Сабақ қоры-тындысын шығару кезеңі. |
– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою. |
1-2 |
||||||
Р ефлекси я кезеңі : |
Білімділік міндеттері: – оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру. -оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету. |
1-2 |