Кім боламын. Келер шақ түрлері.

0
1489
алгоритмы

Сабақтың тақырыбы: Кім боламын. Келер шақ түрлері.

Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,

келер шақ пен оның түрлерін түсіндіру, сауатты сөйлеу мен жазуға

үйрету;

б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,

қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын

қалыптастыру;

в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,

қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;

Сабақтың түрі: пысықтау сабағы

Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, суреттермен жұмыс, өлең оқу

Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта, суреттер

Пәнаралық байланыс: орыс тілі

Күтілетін нәтиже: келер шақты меңгеру, мамандық иелері туралы өз ойларын айта

білу;

Сабақтың барысы:

І. Ұйымдастыру бөлімі

– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі

ІІ. Үй тапсырмасын тексеру

3 – тапсырма («Атамның батасы» өлеңін жаттау).

«Білімді маман болу үшін не істеу керек?» тақырыбына кеңес жазу.

ІІІ. Жаңа сабақ

1 – тапсырма. Диалогты толықтырып, өзара сөйлесіңдер.

– Сен кім болғың келеді?

– Мен өскенде ұшқыш болғым келеді. Ал сен ше?

– Мен дәрігер болғым келеді.

2 – тапсырма. Үлгі бойынша өткен, осы келер, шақта шағын әңгіме құраңдар.

Осы шақ: Сабақ кезі туралы жазу.

Өткен шақ: Кеше не істедің?

Келер шақ: Демалысты қалай өткізесің?

3 – тапсырма. Берілген сөз тіркестерін қазақ тіліне аударыңдар.

Живу, я приходил, стоишь, поздравлем, вызываете, подойдет, выпекаете, они ценили, мы попробовали, ты заметил, он вырастил, терпит

Ережемен жұмыс

Етістіктің келер шағы

Ауыспалы келер шақ: -а, -е,- й + жіктік жалғауы: мен ұшамын, ол жүргізеді.

ІV. Бекіту бөлімі

Сұрақтар қою арқылы бекіту

V. Үйге тапсырма

Бес мақал – мәтел жазып, етістіктердің қай шақта тұғанын анықтау.

VІ. Бағалау бөлімі

Сабаққа қатысы бойынша бағалау.

VІІ. Сабақты қорытындылау