Тақырыбы |
Білімді қорытындылау және жүйелеу. |
уақыты |
Білімділік мақсаты:
дамытушылық: тәрбиелік: |
Атом құрылысы,металдардың қасиеттері туралы оқушылардың біілімдерін қорытындылау және жүйелеу ; рекция теңдеулерін құрастыра білу,талдау, жүйелеу,қорытынды жасау білік-дағдыларын дамыту; сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру . |
|
Сабақ типі: |
аралас |
|
Сабақ өткізілу түрі: |
Мұғалімнің түсіндіруі, дәптермен жұмыс, фронталды әңгімелесу,хабарлама ,10-ЕТЖ-1 жұмыс істеу ,қорытындысын дәптерге жазу. |
|
Құралдар мен реактив тер : |
Кітап , дәптер , интерактивті тақта ,жаттығулар орындау.Оқулықпен өзіндік жұмыс , дәптермен жұмыс , тест тапсырмаларын орындай отырып фронтальды әңгімелесу |
|
Ұйымдастыру кезеңі: |
( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау. ) – сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; – оқушыларды психологи ялық дайындау. Амандасу . Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету. |
1-2 |
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі : |
Сабақтың білімділік мақсаты: – үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ; – білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ; – кеткен кемшіліктерді жою. 1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру . |
5-7 |
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
|
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімділік міндеттері: -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; – оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 2.Оқыту проблемалары: Білімді қорытындылау және жүйелеу 3. Білімді жаңғырту. (Актуализация ): нашар үлгерушілермен жұмыс *М еталл атомдарының құрылысы қандай? ? * М етал дардың қандай физи калық және хими ялық қасиеттері бар ? * М етал дардың алыну әдістерін атаңдар? |
3-4 |
Білімді қорытындылау және жүйелеу:
|
-тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу; -оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау; 1.Электролиз, коррозия, судың кермектігін жоюдың маңызын түсіндіру. 2. 1, 2 топтың негізгі топшасының элементтерінің атом құрылысы қандай? |
6-7 |
Білімді тексеру және өз бетінше тексеру кезеңі: |
-оқушылардың өтілген материалды қаншалықты дұрыс меңгергенін анықтау; Оқушылардыңіс-әрекеті мен біліміндегі олқылықтарды анықтау.Кеткен олқылықтардың себебін анықтау. -оқушылардың өзін –өзі бағалау қабілеттерін дамытуға жағдай жасау. Дәптермен жұмыс істеу Есеп пен жаттығуды тексеру. |
1-2 |
Үй тапсырмасын беру кезеңі: |
Білімділік міндеттері: -оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету 1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар. Параграф 6.1-6.8 қайталау. 2. Күнделікке жазғанын тексеру |
1-2 |
Сабақ қорытынды сын шығару кезеңі. |
– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою. |
1-2 |
Р ефлекси я кезеңі : |
Білімділік міндеттері: – оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру. -оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету. Жаңадан не білдіңдер?Білгендеріңнің маңызы қандай? |
1-2 |