Білімді қорытындылау және жүйелеу.

0
816
бактерии

Тақырыбы

Білімді қорытындылау және жүйелеу.

уақыты

Білімділік мақсаты:

дамытушылық:

тәрбиелік:

Атом құрылысы,металдардың қасиеттері туралы оқушылардың біілімдерін қорытындылау және жүйелеу ;

рекция теңдеулерін құрастыра білу,талдау, жүйелеу,қорытынды жасау білік-дағдыларын дамыту;

сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру .

Сабақ типі:

аралас

Сабақ өткізілу түрі:

Мұғалімнің түсіндіруі, дәптермен жұмыс, фронталды әңгімелесу,хабарлама ,10-ЕТЖ-1 жұмыс істеу ,қорытындысын дәптерге жазу.

Құралдар мен реактив тер :

Кітап , дәптер , интерактивті тақта ,жаттығулар орындау.Оқулықпен өзіндік жұмыс , дәптермен жұмыс , тест тапсырмаларын орындай отырып фронтальды әңгімелесу

Ұйымдастыру

кезеңі:

( Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау. )

– сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

– оқушыларды психологи ялық дайындау.

Амандасу . Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.

1-2

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі :

Сабақтың білімділік мақсаты:

– үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;

– білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;

– кеткен кемшіліктерді жою.

1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру .

5-7

Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:

1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.

Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.

Білімділік міндеттері:

-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру.

-оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;

– оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.

2.Оқыту проблемалары:

Білімді қорытындылау және жүйелеу

3. Білімді жаңғырту. (Актуализация ): нашар үлгерушілермен жұмыс

*М еталл атомдарының құрылысы қандай? ?

* М етал дардың қандай физи калық және хими ялық қасиеттері бар ?

* М етал дардың алыну әдістерін атаңдар?

3-4

Білімді қорытындылау және жүйелеу:

-тапсырмаларды оқушылар өз бетінше орындайтындай дәрежеге жеткізу;

-оқушылар білімі мен сыныптың ерекшелігіне қарай отырып тапсырманың күрделілігін анықтау;

1.Электролиз, коррозия, судың кермектігін жоюдың маңызын түсіндіру.

2. 1, 2 топтың негізгі топшасының элементтерінің атом құрылысы қандай?

6-7

Білімді тексеру және өз бетінше тексеру кезеңі:

-оқушылардың өтілген материалды қаншалықты дұрыс меңгергенін анықтау;

Оқушылардыңіс-әрекеті мен біліміндегі олқылықтарды анықтау.Кеткен олқылықтардың себебін анықтау.

-оқушылардың өзін –өзі бағалау қабілеттерін дамытуға жағдай жасау.

Дәптермен жұмыс істеу

Есеп пен жаттығуды тексеру.

1-2

Үй тапсырмасын беру кезеңі:

Білімділік міндеттері:

-оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету

1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.

Параграф 6.1-6.8 қайталау.

2. Күнделікке жазғанын тексеру

1-2

Сабақ қорытынды сын шығару кезеңі.

– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою.

1-2

Р ефлекси я кезеңі :

Білімділік міндеттері:

оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.

-оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету. Жаңадан не білдіңдер?Білгендеріңнің маңызы қандай?

1-2