Тақырыбы: Ауданды өлшеу. Квадрат мм (мм2)(102-103б)
Мақсаты:1) Ауданды өлшеудің ең кіші бірлігі мм2 туралы білімдерін пысықтау.Миллиметрмен өрнектеу, кв.дециметрді квадрат сантиметрмен өрнектеу.Ауданды, периметрді табу туралы білімді тиянақтау.
2) Оқушылардың ойлау қабілетін, есте сақтауын дамыту.
3) Мамандық таңдауға бағыт беру, Отанын сүюге, қорғауға тәрбиелеу.
Көрнекілігі: Геометриялық фигуралар, интерактивті тақта.
Әдісі: Сұрақ-жауап түсіндіру
Түрі: Аралас сабақ
Жүрісі: І. Ұйымдастыру бөлімі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру.
№8 Теңдеулер шешу.
х * 5=500 x*5=25340
x= 500: 5 x=25340:5
х=100 x=5068
100*5=500 5068*5=25340
ІІІ. Интерактивті тақтамен жұмыс.
Аудан өлшеуіштерін жазу, оларды өрнектеу.
1 дм 2= ___ см2
1 см2 = ___ мм2
ІV . Оқулықпен жұмыс.
Мазмұнды есеп.
1-тәсіл. Шабдалы –
9х10 + 8х10= 170
Жауабы:
2-тәсіл. (9+8)х10=
Поезд -14 сағат
Ұшақ – 1 сағат. ? сағ.тез
14-1=13 сағ
Жауабы: 13 сағ. тез
Топпен жұмыс
«Көгершін» тобы «Аққу» тобы «Қарлығаш» тобы
8 дм =
7 дм 2=
4 см2= 400 мм2 9 м2= 900 дм2 4 м2= 40000см2
Математикалық диктант
а) (5км 200м +
ә) 3600 : (200:20)= 360
б) 900: (10х9) = 10
Өзіндік жұмыс
Кесте бойынша есеп құрастыр.
Аяжан 9 теңгеден 450 теңгеге дәптер сатып алды, ол қанша дәптер алды?
Бағасы – 9 тг
Бағасы |
Саны |
Құны |
9 теңге |
? |
450 тг |
Құны – 450 тг
саны – ?
450: 9 = 50
Жауабы: 50
Жолаушы мотоциклмен 30км/сағ жылдамдықпен 2 сағат жүрді.Ол қанша км жол жүрді?
30км/сағ * 2 сағ = 60(км)
Жауабы:
Жылдамдық |
Уақыт |
Қашықтық |
30 км/сағ |
2 сағат |
? |
Ауызша жаттығу
Тік төртбұрыштың ауданын, периметрін табу.
а=
в – ? 3 есе кем в –
S – ? а – ? в – ?
P – ? P – ? Р – ?
21:3=7 м 144_9= 16 (см) 24:6 = 4 (дм)
S= 21*7=
P= (21+7) *2=
ІХ. Жеке оқушымен жұмыс
Төбесі А нүктесі болатын барлық үшбұрыштарды белгіленуі бойынша жаз.
Х. Үйге тапсырма № 9 есеп
ХІ. Сабақты қорытындылау. Ауданның өлшем бірліктерін қайталау
ХІІ. Бағалау.