Оқытудың мақсаты : Тақырып бойынша сөздерді меңгеру, сөздік қорын молайту, тілдік қатынас құралына айналдыру.
Күтілетін нәтиже : С. Достарым туралы әңгіме құрастыра аламын;
В. Тақырып бөйынша сұрақтар құрастырып, жауап бере аламын;
А. Т ақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажырата аламын, айта аламын.
Сабақтың түрі : жаңа сабақ
Сабақтың әдіс-тәсілдері : АКТ , ОмОЖТ (Диалог, «Дұрыс-бұрыс»,«Кездейсоқтық сұрақ» , «Иә,жоқ»), ТжДО
Оқыту формасы : топтық, жұптық жүмыс
Көрнекілігі: оқулық, моноблок, флипчарттар, түрлі- түсті фломастер, қарындаштар,стикерлер
Сілтеме : 1. Қайырбекова А.И. Қазақ тілі. 1-сынып.Алматы «Атамұра» баспасы 2012; №1 жазу дәптері
Ойлау деңгейі (Блум таксономиясы) |
Сабақтың барысы |
Уақыт |
Оқып-үйренудің мақсаты |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Ресурстар |
|
Қолданылатын модуль |
|
1.Ұйымдастыру кезеңі |
2мин |
Ынтымақтастық қалыптастыру, топқа бөліну |
1.Басқа тілдік атмосфераға енгізу.Сыныптағы оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуалды туғызады 2.Оқушыларды туған күндері бойынша топқа бөлу |
Қане, балалар, тұрамыз, Үлкен шеңбер құрамыз. Бір-бірімізге жылы сөз айтамыз. Сыйлықтарымызды сыйлаймыз. |
Шаттық шеңбері: Қыс, күз, жаз, көктем айлары бойынша топтасу. |
СТОү,ОЖЕСО |
|||
Білу Түсіну |
2. Жаңа тақырыпқа шығу |
2 мин |
Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау, оқушылардың бастапқы білім деңгейін анықтау |
Фото сурет (өздері әкеледі) топтамасы үсынады -Балалар,бұл суретте кімді көрдіңдер? |
Фото суреттер бойынша сабақтың тақырыбын анықтайды |
Интерактивті тақта |
СТО, АКТ,ОмОЖТ |
||
Қолдану |
1.Жаңа материалдарды түсіндіру |
10 мин |
Қызығушылықпен назарға қол жеткізу, пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу, оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау |
Жаңа сөздерді оқып, дұрыс дыбысталуын береді. Жұпта сұрақтардың аудармасын сәйкестендіріп, жауап беру |
1-тапсырма, 8 бет. Сұрақтардың аудармасын сәйкестендіріп, жауап беру. ,. |
Оқулық Флипчарт Сұрақтар қиындылары |
СТО, ОүБОБ, ТжДБ |
||
Постерлерді қорғау |
6 мин |
Қиындықты түсінбеушілікті анықтап, көмек көрсету, балаларды бақылауды жүргізу және қорытынды шығаруға жетелеу |
Әр топтан оқушы шығып, өз жұмыстарын қорғайды. |
Постер. |
СТО,ТжДБО, ОЖТ, ОЖЕСО |
||||
Формативті бағалау |
|||||||||