II-токсан 20 сабақ. Сабақтың тақырыбы: Менің достарым

0
825
информация

Оқытудың мақсаты : Тақырып бойынша сөздерді меңгеру, сөздік қорын молайту, тілдік қатынас құралына айналдыру.

Күтілетін нәтиже : С. Достарым туралы әңгіме құрастыра аламын;

В. Тақырып бөйынша сұрақтар құрастырып, жауап бере аламын;

А. Т ақырып бойынша жаңа сөздердің мағынасын ажырата аламын, айта аламын.

Сабақтың түрі : жаңа сабақ

Сабақтың әдіс-тәсілдері : АКТ , ОмОЖТ (Диалог, «Дұрыс-бұрыс»,«Кездейсоқтық сұрақ» , «Иә,жоқ»), ТжДО

Оқыту формасы : топтық, жұптық жүмыс

Көрнекілігі: оқулық, моноблок, флипчарттар, түрлі- түсті фломастер, қарындаштар,стикерлер

Сілтеме : 1. Қайырбекова А.И. Қазақ тілі. 1-сынып.Алматы «Атамұра» баспасы 2012; №1 жазу дәптері

Ойлау деңгейі (Блум таксономиясы)

Сабақтың барысы

Уақыт

Оқып-үйренудің мақсаты

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушының іс-әрекеті

Ресурстар

Қолданылатын

модуль

1.Ұйымдастыру кезеңі

2мин

Ынтымақтастық қалыптастыру,

топқа бөліну

1.Басқа тілдік атмосфераға енгізу.Сыныптағы оқушылар арасында жағымды психологиялық ахуалды туғызады

2.Оқушыларды туған күндері бойынша топқа бөлу

Қане, балалар, тұрамыз,

Үлкен шеңбер құрамыз.

Бір-бірімізге жылы сөз айтамыз.

Сыйлықтарымызды сыйлаймыз.

Шаттық шеңбері:

Қыс, күз, жаз, көктем айлары бойынша топтасу.

СТОү,ОЖЕСО

Білу

Түсіну

2. Жаңа тақырыпқа шығу

2 мин

Сабақ тақырыбын білдіретін мәселелерді анықтау, оқушылардың бастапқы білім деңгейін анықтау

Фото сурет (өздері әкеледі) топтамасы үсынады

-Балалар,бұл суретте кімді көрдіңдер?

Фото суреттер бойынша сабақтың тақырыбын анықтайды

Интерактивті тақта

СТО, АКТ,ОмОЖТ

Қолдану

1.Жаңа материалдарды түсіндіру

10 мин

Қызығушылықпен назарға қол жеткізу, пайымдауға және логикалық ойлауға себепші болу, оқушылар болып жатқан оқиғаларды түсінгендерін анықтау

Жаңа сөздерді оқып, дұрыс дыбысталуын береді.

Жұпта сұрақтардың аудармасын сәйкестендіріп, жауап беру

1-тапсырма, 8 бет.

Сұрақтардың аудармасын сәйкестендіріп, жауап беру.

,.

Оқулық

Флипчарт

Сұрақтар қиындылары

СТО, ОүБОБ,

ТжДБ

Постерлерді қорғау

6 мин

Қиындықты түсінбеушілікті анықтап, көмек көрсету, балаларды бақылауды жүргізу және қорытынды шығаруға жетелеу

Әр топтан оқушы шығып, өз жұмыстарын қорғайды.

Постер.

СТО,ТжДБО,

ОЖТ, ОЖЕСО

Формативті бағалау