Сабақтың мақсаты:
Білімділік: Тақырып бойынша мәлімет беру.Оқушылардың оқу техникасын күшейту, аударма жұмыстарына көңіл бөлу. Жүйелі сөйлеуге, тақырыпты жүйелі баяндауға үйрету, төселдіру.
Дамытушылық: Тапсырмалар жазу арқылы ойлау қабілеттерін дамыту. Оқушылардың тіл белсенділігін, жазу мәдениетін дамыту.Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту. Сөздерді меңгерту арқылы сөздік қорларын, тіл байлықтарын байыту.
Тәрбиелік: Тазалыққа, ұқыптылыққа баулу.
Сабақтың түрі: бақылыау сабақ.
Сабақтың әдіс-тәсілдері: Түсіндіру, сұрақ-жауап, әңгімелесу, тіл дамыту.
Сабақтың көрнекілігі: Кітап, суреттер. Грамматикалық кесте
Пәнаралық байланыс: Орыс тілі. Қазақ әдебиеті
Сабақтың барысы: I. Ұйымдастыру кезеңі:
1. Сәлемдесу.
2. Сыныптағы оқушыларды түгендеу, келмеу себебебін сұрау, білу.
3. Оқушылардың көңілін сабаққа бейімдеу, ыңғайлау.
II. Өткен сабақты қайталау, пысықтау. А)249-бет 2-тапсырманың жазбаша орындалуын тексеру, пысықтау
Ә) пысықтау сұрақтарын қою:
– Электронды поштаның ерекшелігі неде?
-Хабарламаны қалай әзірлеу керек?
– Ғаламторда қандай қызметтер орындалады?
– Ғаламтор құрамының элементтерін атаңдар.
III. Жаңа түсінікті қалыптастыру: 1. Кіріспе сөз
2.Тақтаға төмендегі сөздерді жазу:
Сотрудники
Программа
Известный
Скорость
Отправлять
Пользователь
Оборудование
Состав
Обеспечивать
Страница
Дает возможность
3. Төмендегі сөздерді екі бағанға бөлу:
Қазақ тіліне аударған терминдер Интернационалдық терминдер
Ғаламтор, торап, сайт, сұраныс, ақпарат, модем, браузер, желі, провайдер, электронды, хабарлама, батырма,
IV. Жаңа сабақты бекіту: 250-бет 4- тапсырмадағы сұрақтарға жауап беру
– Интернет қызметі дегенді қалай түсінесіңдер?
-Интернет қызметінің қандай түрлерін білесіңдер?
– Интернетке қосылу үшін не қажет?
– Электронды пошта дегеніміз не?
– WWW дегеніміз не?
V. Сабақты қорыту: интернет тақырыбына ассоцация жасау
VI. Үй тапсырмасын беру: қайталау
VII. Бағалау
« »________ жыл