46 сабақ.
Тақырып: 9 санының құрамы.
Мақсыты: – Оқушыларды 9 санының құрамымен таныстыру.
– Оқушыларды 9 көлеміндегі қосу, азайту амалдарын орыдату.
– Оқушыларды алғырлыққа, тапқырлыққа тәрбиелеу.
Сабақ түрі: жаңа сабақ.
Әдіс –тәсілдері: түсіндіру, ауызша, жазбаша, сұрақ – жауап.
Сабақ барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылардың назарын сабаққа аудару.
ІІ. Психологиялық дайындық. Кел ортаға шығайық, Шеңбер жасап тұрайық. Ақпыз, сары, қарамыз, Ағайынбыз бәріміз. Бірлік болмай, тірлік болмас.
ІІІ. Қайталау: а) Балалар, 9 саны туралы не білеміз? 3, 5, 7, 9 қасиетті сандар. 9 құмалақ 9 мамыр
9 құмалақ –ұлттық ойын 9 мамыр – Жеңіс күн
ә) Сөзжұмбақ. 1- Қыстың бірінші айы / қаңтар/ 2- Кішкене ғана бойы бар, айналдырып киген тоны бар. /қой/ 3- Одан алтаның сабы жасалады /ағаш 4- Сөз неге бөлінеді? / буын/ 5- Оқушы құралы. /сызғыш/
Т |
|||||||||||
О |
|||||||||||
Ғ |
|||||||||||
Ы |
|||||||||||
З |
|||||||||||
ІV.Жаңа сабақ.
Ал, қанекей, балалар, Бері таман қараңдар, Жаңа сабақ бастайық, Есептерді қиналмай Лезде шешіп тастайық.
9 – санының құрамы?
9 9 9 9
1). Үйлерге орналастыр.
2). Дәптерде жұмыс.
№4. Суреттер бойынша өрнектер құрастыр, өрнектердің мәндерін тап.
3). Кім шапшаң? Ойыны. Аулада 5 үйрек Табақта 5 өрік Қорада 3 үйрек Қолымда 4 өрік 1 үйрек тығылды Қосқанда барлығын 1 үйрек жығылды Болады неше өріе? /9/ Қалғаны неше үйрек? /6/
Қөлден ұшты 7 қаз Қайтып қонды 2 қаз Қонады оның нешеуі Қәне, кім шешеді? /5/
4). Математикалық диктант.
1,2,3,4,5,6,7,8,9 9,8,7,6,5,4,3,2,1
1+8= 8+1= 2+7= 7+2=
5). Санамақ 7 санына кім айтып береді?
V. Қорытынды.