Тақырыбы
|
§8.14.8.15. 8.16. VI Атоптың негізгі топша элементтерінің жалпы сипаттамасы. Оттек.Озон. Су.
|
уақыты
|
Білімділік мақсаты:
дамытушылық
тәрбиелік:
|
Оқушыларғаалтыншы топ элементтерінің ХЭПЖ орны,оттек,озон,судың физикалық,химиялық қасиеттері туралы білімді қалыптастыру; атом құрылысының элементтердің қасиеттерінің өзгеруін түсіндіре білу,жай зат қасиетінің азот атомының құрылысына байланыстылығын түсіндіре білу ,қорытынды жасау,жүйелеу, сөздік қорын молайту білім-білік дағдыларын жетілдіру,дамыту. сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
|
|
Сабақ типі:
|
Аралас сабақ
|
|
Сабақ өткізілу түрі:
|
Кітаппен өз бетінше жұмыс жасау,мұғалімнің толықтыруы10-ЕТЖ-1 жұмыс істеу, 9-Б-7көру, фронталды сұрақтар,кітаппен өз бетінше жұмыс,хабарлама
|
|
Құралдар мен реактивтер:
|
Кітап, дәптер, интерактивті тақта ,10- ЕТЖ -1, ХЭПЖ.
|
|
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;
-оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.
|
1-2
|
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі :
|
Сабақтың білімділік мақсаты:
– үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;
– білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;
– кеткен кемшіліктерді жою.
1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру:бір-бірін тексеру.
|
5-7
|
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
|
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.
Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.
Білімділік міндеттері:
-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру.
-оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;
– оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.
2.Оқыту проблемалары:
Білімді жаңғырту. (Актуализация ):
1.Фронталды сұрақтар : (нашар үлгерушілермен жұмыс)
Қандай элементтер 6 топ элементтеріне жатады?
Олар қандай табиғи ұяластарды құрайды?
Олардың қанша валентті электрондары бар?
Олардың қай класқа жатады?
2. 254 беттегі 8.5 таблица бойынша жұмыс істеу:
3. « Оттек » тақырыбы бойынша жопарлы жұмыс жүргізу :
1 ХЭПЖ орны .
2. А том құрылысы
3. Табиғатта кездесуі
4.Физи калық қасиеттері
5.Хими ялық қасиеттері
6. Оттектің табиғаттағы маңызы
7. Оттектің алынуы
|
2-3
|
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі
|
Білімділік міндеттері:
-оқушылардың өтілген материалды қабылдау ,есте сақтауын қамтамасыз ету;
-нақты қорытындылауға ,жүйелеуге әкелетін әдістермен тәсілдерді меңгеруіне жағдай туғызу;
– оқушыларды өтілген материалды қайта жаңғыртып, еске түсіру әдістерімен қамтамасыз ету;
-түсініктер,заңдар,ережелерді философиялық тұрғыдан түсінуге ,талдауға көмек ету;
-оқушылардың оқу материалын өз әдіс -тәсілдерімен бетінше қабылдауын қамтамасыз ету.
Жаңа сабақты түсіндіру:
(9-Б-7көре отырып оқушыларды қатыстыру ):
1 . МҰғалімнің толықтыруы :
*****4 бейметалл , бұл халькоген дер ( кен түзушілер ); 6 электрон ы бар , оттек атом ында – d деңгейше жоқ,сондықтан екі валентті. Қалғандарындарының валенттігі 2, 4, 6. Электр терістігі оттектен төмен қарай кемиді.Сутекті қосылыстарын жай заттардан синтездеп алады,сулы ерітінділерінде әлсіз қышқылдық қасиет көрсетеді. .Сера, селен, теллур 2 түрлі оксид тер түзеді .
***** оқушылар оттектің молекуласы екі атомнан тұратнын біледі, жұптаспаған электрондары парамагниттік қасиет береді ,яғни ол молекуланың магниттік өріске бағытталуы. И нерт ті газ дармен (гели й , неон, аргонм ен ) оксид тер түзбейді , бірақ та көптеген элеменнтермен- оксидтер түзеді. Г алоген дермен тікелей , криптонм ен , ксенон мен , алтынмен , платин амен тікелей әрекеттеспейді,оларды жанама әдістермен алады. .
*****Озон – оттектің аллотроп иялық түр өзгерісі . О ның бактерицид тік қасиеттері бар , оны озонатор мен алады . Бұл- күшті тотықтырғыш,лабораторияда барий пероксидін концентрлі күкірт қышқылымен әрекеттеттіру арқылы алады. *****Су. Бұл табиғатта кең таралған зат,әлсіз электролит,сондықтан таза су электр тоғын өткізбейді,бірақ табиғи су таза болмайды.Кермектік. Дистилденген су, соңғы кезде– ионитті тазалау әдісі қолданылады.Бұл химиялық белсенді қосылыс:белсенді металмен,оксидтермен, кейбір тұздармен кристаллогидраттар түзеді. К атализатор ретінде де қолданылады. Бұл егістікті суғару үшін,жалпы сусыз өмір сүру мүмкін емес.
|
13-14
|
Жаңа сабақты қалай қабылдағанын алғашқы тексеру кезеңдері:
|
Білімділік мақсаты:
– оқылған материалды оқушылардың дұрыс өз мәнінде қабылдағанын анықтау;
-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;
– кеткен кемшілікті жою жұмыстары;
10- ЕТЖ -1 .90бет №1-нұсқа. №1-5 Дәптерге жазу:
|
3-5
|
Білімді жүйелеу және қорытындылау
|
Білімділік міндеттері:
– оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;
-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;
– кеткен кемшілікті жою жұмыстары;
1.Қорытынды жасау:
2.Жаттығулар орындау№1-5
|
5-7
|
Бақылау және өз бетінше бақылау:
|
Білімділік міндеттері:
– оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;
-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;
– кеткен кемшілікті жою жұмыстары
Жаттығуларды тексеру
|
2-3
|
Үй тапсырмасын беру кезеңдері:
|
Білімділік міндеттері:
-оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету
1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.
параграф 8.15 – 8.17 –оқу, № 1,2,3 – бірінші деңгей, 9,10,5 – екінші деңгей(259)жазбаша
Күнделікке жазғанын тексеру
|
1-2
|
Сабақ қорытындысын шығару:
|
– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою
|
1-2
|
Рефлексия кезеңі
|
Білімділік міндеттері: -оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.
-оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету.Өздерің сабақта не істеп үлгердіңіздер?Сыныптастарыңызға немен көмектесе алдыңыздар. қызықты болды ма? Білгендеріңнің маңызы қандай? Сабақтың қай кезеңі ұнады?
|
1-2
|