§8.14.8.15. 8.16. VI Атоптың негізгі топша элементтерінің жалпы сипаттамасы. Оттек.Озон. Су.

0
171
литература

Тақырыбы

§8.14.8.15. 8.16. VI Атоптың негізгі топша элементтерінің жалпы сипаттамасы. Оттек.Озон. Су.

уақыты

Білімділік мақсаты:

дамытушылық

тәрбиелік:

Оқушыларғаалтыншы топ элементтерінің ХЭПЖ орны,оттек,озон,судың физикалық,химиялық қасиеттері туралы білімді қалыптастыру; атом құрылысының элементтердің қасиеттерінің өзгеруін түсіндіре білу,жай зат қасиетінің азот атомының құрылысына байланыстылығын түсіндіре білу ,қорытынды жасау,жүйелеу, сөздік қорын молайту білім-білік дағдыларын жетілдіру,дамыту. сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.

Сабақ типі:

Аралас сабақ

Сабақ өткізілу түрі:

Кітаппен өз бетінше жұмыс жасау,мұғалімнің толықтыруы10-ЕТЖ-1 жұмыс істеу, 9-Б-7көру, фронталды сұрақтар,кітаппен өз бетінше жұмыс,хабарлама

Құралдар мен реактивтер:

Кітап, дәптер, интерактивті тақта ,10- ЕТЖ -1, ХЭПЖ.

Ұйымдастыру

кезеңі:

(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)

-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;

-оқушыларды психологиялық дайындау.

Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.

1-2

Үй тапсырмасын тексеру кезеңі :

Сабақтың білімділік мақсаты:

– үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;

– білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;

– кеткен кемшіліктерді жою.

1.Айналымға берілген үй тапсырмасын тексеру:бір-бірін тексеру.

5-7

Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:

1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.

Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.

Білімділік міндеттері:

-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру.

-оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;

– оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.

2.Оқыту проблемалары:

Білімді жаңғырту. (Актуализация ):

1.Фронталды сұрақтар : (нашар үлгерушілермен жұмыс)

Қандай элементтер 6 топ элементтеріне жатады?

Олар қандай табиғи ұяластарды құрайды?

Олардың қанша валентті электрондары бар?

Олардың қай класқа жатады?

2. 254 беттегі 8.5 таблица бойынша жұмыс істеу:

  • 6 топ элементтерінен түзілген жай заттардың физикалық қасиеттері қалай өзгереді группы?

  • Қандай қышқылдар түзіледі ?

3. « Оттек » тақырыбы бойынша жопарлы жұмыс жүргізу :

  • ( оқушылар 8- сыныптан өткенді еске түсіреді )

1 ХЭПЖ орны .

2. А том құрылысы

3. Табиғатта кездесуі

4.Физи калық қасиеттері

5.Хими ялық қасиеттері

6. Оттектің табиғаттағы маңызы

7. Оттектің алынуы

2-3

Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі

Білімділік міндеттері:

-оқушылардың өтілген материалды қабылдау ,есте сақтауын қамтамасыз ету;

-нақты қорытындылауға ,жүйелеуге әкелетін әдістермен тәсілдерді меңгеруіне жағдай туғызу;

– оқушыларды өтілген материалды қайта жаңғыртып, еске түсіру әдістерімен қамтамасыз ету;

-түсініктер,заңдар,ережелерді философиялық тұрғыдан түсінуге ,талдауға көмек ету;

-оқушылардың оқу материалын өз әдіс -тәсілдерімен бетінше қабылдауын қамтамасыз ету.

Жаңа сабақты түсіндіру:

(9-Б-7көре отырып оқушыларды қатыстыру ):

1 . МҰғалімнің толықтыруы :

*****4 бейметалл , бұл халькоген дер ( кен түзушілер ); 6 электрон ы бар , оттек атом ында – d деңгейше жоқ,сондықтан екі валентті. Қалғандарындарының валенттігі 2, 4, 6. Электр терістігі оттектен төмен қарай кемиді.Сутекті қосылыстарын жай заттардан синтездеп алады,сулы ерітінділерінде әлсіз қышқылдық қасиет көрсетеді. .Сера, селен, теллур 2 түрлі оксид тер түзеді .

***** оқушылар оттектің молекуласы екі атомнан тұратнын біледі, жұптаспаған электрондары парамагниттік қасиет береді ,яғни ол молекуланың магниттік өріске бағытталуы. И нерт ті газ дармен (гели й , неон, аргонм ен ) оксид тер түзбейді , бірақ та көптеген элеменнтермен- оксидтер түзеді. Г алоген дермен тікелей , криптонм ен , ксенон мен , алтынмен , платин амен тікелей әрекеттеспейді,оларды жанама әдістермен алады. .

*****Озон – оттектің аллотроп иялық түр өзгерісі . О ның бактерицид тік қасиеттері бар , оны озонатор мен алады . Бұл- күшті тотықтырғыш,лабораторияда барий пероксидін концентрлі күкірт қышқылымен әрекеттеттіру арқылы алады. *****Су. Бұл табиғатта кең таралған зат,әлсіз электролит,сондықтан таза су электр тоғын өткізбейді,бірақ табиғи су таза болмайды.Кермектік. Дистилденген су, соңғы кезде– ионитті тазалау әдісі қолданылады.Бұл химиялық белсенді қосылыс:белсенді металмен,оксидтермен, кейбір тұздармен кристаллогидраттар түзеді. К атализатор ретінде де қолданылады. Бұл егістікті суғару үшін,жалпы сусыз өмір сүру мүмкін емес.

13-14

Жаңа сабақты қалай қабылдағанын алғашқы тексеру кезеңдері:

Білімділік мақсаты:

– оқылған материалды оқушылардың дұрыс өз мәнінде қабылдағанын анықтау;

-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;

– кеткен кемшілікті жою жұмыстары;

10- ЕТЖ -1 .90бет №1-нұсқа. №1-5 Дәптерге жазу:

3-5

Білімді жүйелеу және қорытындылау

Білімділік міндеттері:

– оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;

-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;

– кеткен кемшілікті жою жұмыстары;

1.Қорытынды жасау:

2.Жаттығулар орындау№1-5

5-7

Бақылау және өз бетінше бақылау:

Білімділік міндеттері:

– оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;

-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;

– кеткен кемшілікті жою жұмыстары

Жаттығуларды тексеру

2-3

Үй тапсырмасын беру кезеңдері:

Білімділік міндеттері:

-оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету

1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар.

параграф 8.15 – 8.17 –оқу, № 1,2,3 – бірінші деңгей, 9,10,5 – екінші деңгей(259)жазбаша

Күнделікке жазғанын тексеру

1-2

Сабақ қорытындысын шығару:

– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою

1-2

Рефлексия кезеңі

Білімділік міндеттері: -оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.

-оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету.Өздерің сабақта не істеп үлгердіңіздер?Сыныптастарыңызға немен көмектесе алдыңыздар. қызықты болды ма? Білгендеріңнің маңызы қандай? Сабақтың қай кезеңі ұнады?

1-2

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь