Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері :Оқушы білмесе қорыту, теңдеуді шешуге үйрету. Ойлау, есептеу, дұрыс жазуға дағдыландыру. Алған білімін тиянақтай айырып, ойлауға, ойын қорытуға баулу.
Құрал-жабдықтар, көрнекті құралдар: Суреттер, дид. матер.
Сабақ түрі: Қорыту.Сөздік қормен жұмыс: Теңдеу, теңдік өрнек
Сабақ жоспары:Ұйымдастыру.Өткенді сұрау. Жаңа сабақ. Кіріспе, қорыту, есептеу. Пысықтау жаттығулары. Қорыту
Сабақ барысы: Ұйымдастыру. Өткенді сұрау1:№ 5,133. 2)түсіндіріп шығару
Өзіндік жұмыс: А)кіріспе. Фигураларды ата
1.санды теңдіктер 2.санды теңсіздіктер
(80-50)+6=36 30+6 40-10
80+5=85 30+10 60+40
40+20 80-30
3.Санды өрнектер: 4.Әріпті өрнектер
(80-50)+6 (а+9)+20
30+(9-5) х+(50-20)
(70-40)+а
5.теңдеулер
9+х=29 х-20=9 30+х=36
Пысықтау:1)№3
Сызғыш-52 ш:52+(52-30)=74
Қарындаш-? 30m арзан ж:74
2)өрнекті жаз, мәнін тап
8+(40-20)=28
а+(30-10) а=9 9+(30-10)=29
3)Мәндерін тап.10+4=14 14-4=10 10+6=16 16-6=10 9+5=14 14-5=9 11+5=16 16-5=11 8+6=14 14-6=8 12+4=16 16-4=12
Сабақты қорытындылау, бағалау: Бағалау. Жеке оқушыларға шығармашылық тапсырма беру: Топтау
Үйге тапсырма:қайталау