№90. Сабақтың тақырыбы: Кім жомарт? Не жомарт?

0
1304
метод печати

Сабақтың мақсаты: 1. Мейірімділік, қайрымдылық, турашылық жайында әңгімелей келе дұрыс, түсініп оқуға үйрету. 2. тауып оқу, сызбаны толтыру, ойлап жауап беруге дағдыландыру. 3. адамгершілікке, сыйластыққа, тазалыққа баулу.

Сабақтың әдіс-тәсілі: көрнекілік, сұрақ-жауап, түсіндіру

Сабақтың түрі : аралас сабақ

Көрнекіліктер: кесте, сызба

Сабақ барысы:І. Ұйымдастыру кезеңі. Оқушылармен сәлемдесу, назарларын сабаққа аудару, құрал-жабдықтарын түгендеу.

ІІ. Өткенді сұрау: Нүсіпбек пен Айғанымның әрекеті саған ұнады ма?

ІІІ. Жаңа сабақ: а) Кіріспе. «Жомарттық» деген не деп ойлайсың?

б) Мұғалімнің түсіндіруі1. Сызбамен жұмыс:Жомарттық: 1. 2. 3.

Пысықтау:1. Кітаппен жұмыс Іштей, рөлмен оқу. 2. Мақалды талдау Жомарттық сөзіне қарама-қарсы сөзді табу. (Шығайбай) 3. Ақынның сөзінен кім жомарт? Не жомарт? екенін табу.

ІҮ. Қорыту: 1. Өлеңді жалғастырып көр.2. Ойланып, жауап бер. Мұраттың әрекеті дұрыс па? Сызбаны толтырайық.

Ү. Сабақты қорытындылау, бағалау: Балалар, бүгін біз не үйрендік? Біз қандай болуымыз керек?Бағалау.

ҮІ. Үйге тапсырма беру :159-161 беттерді рөлмен оқу

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь