Тақырыбы |
§6.6.Магний және кальций. Лабораториялық тәжірибе №8 «Сілтілік және сілтілік-жер металдардың тұздарының спирт шамынының жалын түсін бояуы» |
уақыты |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білімділік мақсаты:
дамытушылық
тәрбиелік: |
Оқушыларға магний және кальцийдің ХЭПЖ орны, атом құрылысының периодтық жүйедегі орнынына байланыстылығы, қасиеттері, қолданылуы, алынуы туралы білімді қалыптастыру; магний және кальцийдің химиялық қасиеттері мен алынуын сипаттайтын реакция теңдеуін құрастыра білу біліктіліктерін дамыту, қорытынды жасау,жүйелеу, сөздік қорын молайту білім-білік дағдыларын дамыту. сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ типі: |
Аралас сабақ |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ өткізілу түрі: |
Кітаппен өз бетінше жұмыс жасау,мұғалімнің толықтыруы, жаттығулар орындау,оқушылардың қорытынды жасауы,10-ЕТЖ-1 жұмыс істеу. |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құралдар мен реактивтер: |
Кітап, дәптер, интерактивті тақта ,10-ЕТЖ-1, ХЭПЖ, спирт шамы, тұз қышқылының ерітіндісі, сымтемір, натрий, калий, литий, кальций тұздары |
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі: |
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.) -сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ; -оқушыларды психологиялық дайындау. Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету. |
1-2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі : |
Сабақтың білімділік мақсаты: – үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ; – білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ; – кеткен кемшіліктерді жою. 1. Үй тапсырмасын тексеру(бір-бірін тексеру). |
5-7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі: |
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау. Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою. Білімділік міндеттері: -оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру. -оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға; – оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі. 2.Оқыту проблемалары: Магний және кальций Білімді жаңғырту. (Актуализация ): 1. 10-ЕТЖ-1 жұмыс істеу (1-7) , 179бет |
2-5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі |
Білімділік міндеттері: -оқушылардың өтілген материалды қабылдау ,есте сақтауын қамтамасыз ету; -нақты қорытындылауға ,жүйелеуге әкелетін әдістермен тәсілдерді меңгеруіне жағдай туғызу; – оқушыларды өтілген материалды қайта жаңғыртып, еске түсіру әдістерімен қамтамасыз ету; -түсініктер,заңдар,ережелерді философиялық тұрғыдан түсінуге ,талдауға көмек ету; -оқушылардың оқу материалын өз әдіс -тәсілдерімен бетінше қабылдауын қамтамасыз ету. 1.Жаңа сабақты түсіндіру: кестені толтыру:
2. Лаборатор иялық тәжірибе №8.
|
13-14 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақты қалай қабылдағанын алғашқы тексеру кезеңдері: |
Білімділік мақсаты: – оқылған материалды оқушылардың дұрыс өз мәнінде қабылдағанын анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; – кеткен кемшілікті жою жұмыстары; Дәптермен жұмыс жасау |
2-3 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білімді жүйелеу және қорытындылау |
Білімділік міндеттері: – оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; – кеткен кемшілікті жою жұмыстары; 1. 10-ЕТЖ-1жаттығу орындау.62бет,3-нұсқа №1-5. |
2-5 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бақылау және өз бетінше бақылау: |
Білімділік міндеттері: – оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау; -алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау; – кеткен кемшілікті жою жұмыстары Жаттығуларды тексеру |
5-7 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын беру кезеңдері: |
Білімділік міндеттері: -оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар. Параграф 6.6 оқу ., 6жаттығу – жазбаша (168бет) 2. Күнделікке жазғанын тексеру |
1-2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ қорытындысын шығару: |
– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою |
1-2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия кезеңі |
Білімділік міндеттері: -оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру. -оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету.Өздерің сабақта не істеп үлгердіңіздер?Сыныптастарыңызға немен көмектесе алдыңыздар. қызықты болды ма? Білгендеріңнің маңызы қандай? Сабақтың қай кезеңі ұнады? |
1-2 |
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа ұғым: |
Доломит, карналлит, магнезия, әк, сөндірілген әк, әк сүті , ғаныш(гипс), магналит, алебастр, асбест |