Тақырыбы
|
§6.6.Магний және кальций. Лабораториялық тәжірибе №8 «Сілтілік және сілтілік-жер металдардың тұздарының спирт шамынының жалын түсін бояуы»
|
уақыты
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білімділік мақсаты:
дамытушылық
тәрбиелік:
|
Оқушыларға магний және кальцийдің ХЭПЖ орны, атом құрылысының периодтық жүйедегі орнынына байланыстылығы, қасиеттері, қолданылуы, алынуы туралы білімді қалыптастыру;
магний және кальцийдің химиялық қасиеттері мен алынуын сипаттайтын реакция теңдеуін құрастыра білу біліктіліктерін дамыту, қорытынды жасау,жүйелеу, сөздік қорын молайту білім-білік дағдыларын дамыту.
сабақ уақытын бағалауға үйрету,еңбекқорлыққа және пәнге қызығушылығын арттыру.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ типі:
|
Аралас сабақ
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ өткізілу түрі:
|
Кітаппен өз бетінше жұмыс жасау,мұғалімнің толықтыруы, жаттығулар орындау,оқушылардың қорытынды жасауы,10-ЕТЖ-1 жұмыс істеу.
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Құралдар мен реактивтер:
|
Кітап, дәптер, интерактивті тақта ,10-ЕТЖ-1, ХЭПЖ, спирт шамы, тұз қышқылының ерітіндісі, сымтемір, натрий, калий, литий, кальций тұздары
|
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру
кезеңі:
|
(Сабақтың мақсаты мен кезеңдерін анықтау.)
-сабақта қалыпты жұмыс істеуге мүмкіндік жасау ;
-оқушыларды психологиялық дайындау.
Амандасу.Оқушылардың сабаққа дайындығын тексеру. Оқушылардың көңілін сабаққа аудару. Сабақтың жалпы мақсатын ашу ,оны өткізу жоспарын көрсету.
|
1-2
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын тексеру кезеңі :
|
Сабақтың білімділік мақсаты:
– үй тапсырмасының дұрыс, толық орындалғанын тексеру ;
– білімдеріндегі кеткен кемшіліктерді,тапсырма орындау барысында қиындықтарды анықтау ;
– кеткен кемшіліктерді жою.
1. Үй тапсырмасын тексеру(бір-бірін тексеру).
|
5-7
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Оқушыларды білімді ,саналы және белсенді түрде меңгеруге дайындау кезеңі:
|
1.Сабақ тақырыбын хабарлау.Оқушылармен біріге отырып сабақ мақсатын айқындау.
Жаңа материалды оқып үйренудің практикалық қажеттілігін көрсету. Оқушылардың алдына оқу проблемасын қою.
Білімділік міндеттері:
-оқушылардың білім алуға деген ынта-ықыласын жұмылдыру.
-оқушыларды білім алудың мақсаттарын анықтауға;
– оқушылардың материалды бір мезгілде қабылдауы ,ой қорытындыларын жасауы,жалпылай және жүйелей білуі.
2.Оқыту проблемалары:
Магний және кальций
Білімді жаңғырту. (Актуализация ):
1. 10-ЕТЖ-1 жұмыс істеу (1-7) , 179бет
|
2-5
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақты түсіндіру кезеңі
|
Білімділік міндеттері:
-оқушылардың өтілген материалды қабылдау ,есте сақтауын қамтамасыз ету;
-нақты қорытындылауға ,жүйелеуге әкелетін әдістермен тәсілдерді меңгеруіне жағдай туғызу;
– оқушыларды өтілген материалды қайта жаңғыртып, еске түсіру әдістерімен қамтамасыз ету;
-түсініктер,заңдар,ережелерді философиялық тұрғыдан түсінуге ,талдауға көмек ету;
-оқушылардың оқу материалын өз әдіс -тәсілдерімен бетінше қабылдауын қамтамасыз ету.
1.Жаңа сабақты түсіндіру: кестені толтыру:
2. Лаборатор иялық тәжірибе №8.
|
13-14
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа сабақты қалай қабылдағанын алғашқы тексеру кезеңдері:
|
Білімділік мақсаты:
– оқылған материалды оқушылардың дұрыс өз мәнінде қабылдағанын анықтау;
-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;
– кеткен кемшілікті жою жұмыстары;
Дәптермен жұмыс жасау
|
2-3
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Білімді жүйелеу және қорытындылау
|
Білімділік міндеттері:
– оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;
-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;
– кеткен кемшілікті жою жұмыстары;
1. 10-ЕТЖ-1жаттығу орындау.62бет,3-нұсқа №1-5.
|
2-5
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Бақылау және өз бетінше бақылау:
|
Білімділік міндеттері:
– оқылған материалды оқушылардың дұрыс меңгергенін анықтау;
-алғашқы берілген түсінікте кеткен кемшілікті анықтау;
– кеткен кемшілікті жою жұмыстары
Жаттығуларды тексеру
|
5-7
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Үй тапсырмасын беру кезеңдері:
|
Білімділік міндеттері: -оқушыларға үй тапсырмасының берілу мақсаты ,мазмұны шығарылу жолы түсінікті болуын қамтамасыз ету1. Үй тапсырмасын орындауға берілетін нұсқаулар. Параграф 6.6 оқу ., 6жаттығу – жазбаша (168бет) 2. Күнделікке жазғанын тексеру
|
1-2
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Сабақ қорытындысын шығару:
|
– жекелеген оқушылар мен сынып жұмысына баға беру.Сабақтың кемшілігі мен қорытындысын шығару. Баға қою
|
1-2
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Рефлексия кезеңі
|
Білімділік міндеттері:
-оқушы мен мұғалім арасындағы дұрыс қарым қатынасты тудыру.
-оқушылардыңөзін өзі басқару және басқа адамдармен дұрыс қарым –қатынас принципін үйрету.Өздерің сабақта не істеп үлгердіңіздер?Сыныптастарыңызға немен көмектесе алдыңыздар. қызықты болды ма? Білгендеріңнің маңызы қандай? Сабақтың қай кезеңі ұнады?
|
1-2
|
||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Жаңа ұғым:
|
Доломит, карналлит, магнезия, әк, сөндірілген әк, әк сүті , ғаныш(гипс), магналит, алебастр, асбест
|