Тақырыбы: 49. Екі амалдан тұратын жақшасыз өрнектердегі арифметикалық амалдардың орындалу реті
Мақсаты: Амалдардың орындалу ретін ұғындыру. Есептер шығару,
теңдеулерді шешу. Ой-өрісін, есте сақтауын дамыту.
Адамгершілікке тәрбиелеу.
Сабақтың типі: аралас сабақ
Оқыту әдісі: оқу танымдық әрекетін ұйымдастыру
Көрнекіліктер: кесте
Сабақтың барысы
1.Психологиялық икем.
2. Үй тапсырмасы
№8 Теңдеу құрып, оны шеш
х*5=500 900:х =300
100*5=500 900_3=300
№10 Қалдықпен бөлу дұрыс орындалған ба, тексер
12:9=1 (3) 1*9+3=12 23_7=3(2)
19:6=3(1) 3*6+1=19 3*7+2=23
- Жаңа сабақ тақырыбы мен мақсаты хабарланады.
№1
1 2 1 2
+ – * :
Егер жақшасыз өрнекте тек көбейту мен бөлу немесе тек қосу мен азайту амалдары болса, онда олар солдан оңға ретімен орындалады.
№2
1 2 1 2
: + : –
2 1 2 1
+ : – :
Жақшасыз өрнекте алдымен көбейту мен бөлу, содан кейін қосу мен азайту амалдары орындалады.
№3
450+100:10=460 2*100-72=128 70*3+600=810
10*4+260=300 100-4*9=164 900:3-50*4=100
№4
1)Ш: 36-5*6=6 2)Ш: 5*4+30=50
Ж: 6 бет оқуы керек Ж: барлығы 50кг жарма
4. Өткенді қайталау.
№7 Теңдеулерді шеш:
х+14=4*7 28-х=32:4
х+14=28 28-х=8
14+14=28 28-20=8
№8 Есеп:
Ш: 120+46=166
166-72=94
Ж: шашақ 94м
№6. Қатесін тап
Р=4см+2см+1см+1см+4см=12см
5. Рефлексия:
6. Үйге тапсырма: №5,10 87 бет