Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері: Оқушы білімін тиянақтау, өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру.
Сабақ түрі: қорыту. Сөздік қормен жұмыс: Ауызша, теңдеу, тәсіл
Сабақ жоспары: А)кіріспе. Ұйымдастыру
Жаңа сабақ. Б)мұғалімнің түсіндіруі. Пысықтау жаттығулары. Қорыту
Сабақ барысы: Ұйымдастыру
Жаңа сабақ: А)кіріспе. Егер белгісіз қосылғыш не азайғыш болсак оны қалай табушы едік? Б)мұғалімнің түсіндіруі:
Х+2=29 түсіндіріп шығару
Х=29-2 х+2=5
Х=27
27+2=29
Пысықтау жаттығулары:
1.Шешімдері бірдей теңдеулерді тап:
Х+7=14 16-х=9
25-х=20 х+16=11
2.№ 4
I-60m ш:60+(60-30)=90
II- ? 30m арзан ж:90 теңге
3.өрнектерді жаз,оның мәнін тап 50+(4+2)=56
А+(5+3) мұндағы а40
40+(5+3)=48
30+(а+6) мұндағы а2
30+(2+6)=38
4.2+9=11 11-9=2 17-8=9 8+9=17
3+8=11 11-8=3 17-9=8 9+8=17
4+7=11 11-7=4 17-10=7 10+7=17
5+6=11 11-8=5 17-17=0
Қорыту :
Х+7=14 25-х=20
Х=14-7 х=25-20
Х=7 х=5
7+7=14 25-5=20
Сабақты қорытындылау,бағалау: Оқушы білімін бағалау
Озат оқушыларға жеке тапсырма беру: Теңдеуді шешу
Үйге тапсырма беру : Өткенді қайталау.