128/26/. Тақырып: Өзіндік жұмыс

0
666
преподавание

Оқыту мен тәрбиелеудің міндеттері: Оқушы білімін тиянақтау, өздігінен жұмыс істеуге дағдыландыру.

Сабақ түрі: қорыту. Сөздік қормен жұмыс: Ауызша, теңдеу, тәсіл

Сабақ жоспары: А)кіріспе. Ұйымдастыру

Жаңа сабақ. Б)мұғалімнің түсіндіруі. Пысықтау жаттығулары. Қорыту

Сабақ барысы: Ұйымдастыру

Жаңа сабақ: А)кіріспе. Егер белгісіз қосылғыш не азайғыш болсак оны қалай табушы едік? Б)мұғалімнің түсіндіруі:

Х+2=29 түсіндіріп шығару

Х=29-2 х+2=5

Х=27

27+2=29

Пысықтау жаттығулары:

1.Шешімдері бірдей теңдеулерді тап:

Х+7=14 16-х=9

25-х=20 х+16=11

2.№ 4

I-60m ш:60+(60-30)=90

II- ? 30m арзан ж:90 теңге

3.өрнектерді жаз,оның мәнін тап 50+(4+2)=56

А+(5+3) мұндағы а40

40+(5+3)=48

30+(а+6) мұндағы а2

30+(2+6)=38

4.2+9=11 11-9=2 17-8=9 8+9=17

3+8=11 11-8=3 17-9=8 9+8=17

4+7=11 11-7=4 17-10=7 10+7=17

5+6=11 11-8=5 17-17=0

Қорыту :

Х+7=14 25-х=20

Х=14-7 х=25-20

Х=7 х=5

7+7=14 25-5=20

Сабақты қорытындылау,бағалау: Оқушы білімін бағалау

Озат оқушыларға жеке тапсырма беру: Теңдеуді шешу

Үйге тапсырма беру : Өткенді қайталау.