Мақсаты: Жүздіктермен, ондықтармен, бірліктермен санау салыстыру, ұқсастығы мен айырмашылығын ажырата білуге үйрету Ой-өрістерін, есте сақтау қабілеттерін дамыту.Байқампаздыққа тәрбиелеу.
Көрнектілер: үлестірмелер
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, іздену, өзіндік.
Түрі: жаңа сабақ.
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру кезеңі:– Сабаққа әзірлік
ІІ. Мақсат қою кезеңі:Жүздіктермен, ондықтармен, бірліктермен санау
ІІІ. Жаңа сабақ:Оқулықпен жұмыс№ 1 Сандарды атау, дұрыс оқи білу.№ 2
1 2 3 4 5 6 7 8 9
11 12 13 14 15 16 17 18 19 айырмашылығы мен ұқсастығы№ 3
100 200 300
10 20 30 сандардың жазылуы мен аталуын салыстыру.
ІҮ.Түсінгендерін тексеру:№ 4
111 222 333 444 555 666 777 888 999Сергіту сәті.
№ 5
Таңертең
Кешқұрым – ? –
Барлығы – ? л сүт
/42 + 8 / + 42 = 92 Жауабы:
Таңертең –
Түсте –
Қалғаны – ? Есеп емес.№ 6
3 + 3 = 6
6 – 3 – 3 = 0
6 – 2 – 2 – 2 =0
Шығармашылық тапсырма/13 – 6 / – 4 = 3 /13 + 6 / – 16 =3
ҮІІ .Бекіту:
Бүгін не өттік?
ҮІІІ. Үйге тапсырма: қайталау,бағалау.