Сабақтың тақырыбы:10. Бөлу.Бөлінгіш.Бөлгіш.Бөлінді.Бөліндінің мәні.
белгісі.
Мақсаты: Бөлу.Бөлудің компоненттері.Бөлу амалы, туралы түсінік , білім беру.өрнектерді жазу, салыстыру, есептер шығару
Сабақтың барысы : 1.Ұйымдастыру кезеңі
2. Білім.
5 қалампыр гүлінен 3 гүлшоғын жасады.Барлығы қанша гүл болды?
5*3= 15
Барлығы 15 гүлді 5 қалампырдан бірнеше гүлшоғын жасады.Қанша гүлшоғы болды? 15_5= 3
3. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.
4.Түсіну. 15 : 5=3
15- бөлінгіш, 5 бөлгіш, 3- бөліндінің мәні
15:5 – бөлінді
: – бөлу амалының таңбасы
бөлінгіш ,, бөлгіш, бөліндінің мәні – бөлудің компоненттері
№2Сурет бойынша қалып қойған сандарды ата:
3*4=12 6*2 =12
12 : 4=3 12: 2 = 6
5.Қолдану математикалық диктант
№ 3 Өрнектерді жаз : 1. бөлінгіш 8-ге тең , бөлгіш 4-ке тең 8:4
2. бөлінгіш 10- ға тең , бөлгіш 5-ке тең 10:5
6.Жинақтау Өтілген материалмен жұмыс
№4 Есепті екі тәсілмен шығар: 1) 1000- (380+540) = 80
2) 1000-540-380=80
№ 6 өрнектердің мәндерін амалдарды орындамай-ақ салыстыр:
650-130 < 750-130 500-170 = 400-70
290+320 = 390+220 410+190=460+140
7.Қорытындылау.
№ 9. Сәйкестікті анықта: 80:8 10 жазылуы
1.80:8
2.80
3.10
4.8
а. бөлінгіш
ә. бөлгіш
б. бөлінді
в.бөліндінің мәні
8.Үйге тапсырма : № 5 – 20 бет