10. Бөлу.Бөлінгіш.Бөлгіш.Бөлінді.Бөліндінің мәні. белгісі.

0
11
математика

Сабақтың тақырыбы:10. Бөлу.Бөлінгіш.Бөлгіш.Бөлінді.Бөліндінің мәні.

белгісі.

Мақсаты: Бөлу.Бөлудің компоненттері.Бөлу амалы, туралы түсінік , білім беру.өрнектерді жазу, салыстыру, есептер шығару

Сабақтың барысы : 1.Ұйымдастыру кезеңі

2. Білім.

5 қалампыр гүлінен 3 гүлшоғын жасады.Барлығы қанша гүл болды?

5*3= 15

Барлығы 15 гүлді 5 қалампырдан бірнеше гүлшоғын жасады.Қанша гүлшоғы болды? 15_5= 3

3. Сабақтың тақырыбы мен мақсаты хабарланады.

4.Түсіну. 15 : 5=3

15- бөлінгіш, 5 бөлгіш, 3- бөліндінің мәні

15:5 – бөлінді

: – бөлу амалының таңбасы

бөлінгіш ,, бөлгіш, бөліндінің мәні – бөлудің компоненттері

2Сурет бойынша қалып қойған сандарды ата:

3*4=12 6*2 =12

12 : 4=3 12: 2 = 6

5.Қолдану математикалық диктант

№ 3 Өрнектерді жаз : 1. бөлінгіш 8-ге тең , бөлгіш 4-ке тең 8:4

2. бөлінгіш 10- ға тең , бөлгіш 5-ке тең 10:5

6.Жинақтау Өтілген материалмен жұмыс

№4 Есепті екі тәсілмен шығар: 1) 1000- (380+540) = 80

2) 1000-540-380=80

№ 6 өрнектердің мәндерін амалдарды орындамай-ақ салыстыр:

650-130 < 750-130 500-170 = 400-70

290+320 = 390+220 410+190=460+140

7.Қорытындылау.

№ 9. Сәйкестікті анықта: 80:8 10 жазылуы

1.80:8

2.80

3.10

4.8

а. бөлінгіш

ә. бөлгіш

б. бөлінді

в.бөліндінің мәні

8.Үйге тапсырма : № 5 – 20 бет

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь