Сабақтың тақырыбы: Жазғы саяхат. Сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі.
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін түсіндіру, сауатты сөйлеу мен
жазуға үйрету;
б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,
қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын
қалыптастыру;
в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,
қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, сөйлесу
Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта, суреттер
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Күтілетін нәтиже: сөйлемдегі сөздердің орын тәртібін меңгеру, жазғы саяхат туралы өз
ойын айта білу;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
«Жазғы еңбек» тақырыбында әңгіме айтуға дайындалу.
ІІІ. Жаңа сабақ
1 – тапсырма. Көп нүктенің орнына тиісті дыбысты қойып оқыңдар.
Б…з с…ға түстік. С … өт… ж … лы болд … . Б … з шөлд…п, шай ішт … к.
2 – тапсырма. Сөйлемдерден сөз тіркестерін теріп жазыңдар.
Жазда мен ағаммен бірге Астанаға бардым. Астананы мен бірінші рет көрдім.
Астана – үлкен қала. Жазғы Астана өте әдемі екен. Көшелерде неше түрлі гүлдер өсіп тұр. Ағаштары көп, биік. Қаланың қасында өзен бар. Маған Астана өте ұнады.
3 – тапсырма. Диалогты толықтырып, өзара сөйлесіңдер.
– Жазда ауылға бардың ба?
– … .
– Көл жағасында болдың ба?
– … .
– Ауылдағы адамдар қандай жұмыстар істеді?
– … .
Ережемен жұмыс
Қазақ тілінде сөйлемдегі сөздердің орын тәртібі бар:
бастауыш сөйлемнің басында, баяндауыш сөйлемнің аяғында тұрады. Мысалы:
Біз жазда өзенге шомыламыз.
ІV. Бекіту бөлімі
Сұрақтар қою арқылы бекіту
V. Үйге тапсырма
«Жазғы саяхат» тақырыбына әңгіме жазу.
VІ. Бағалау бөлімі
Сабаққа қатысы бойынша бағалау
VІІ. Сабақты қорытындылау