Сабақтыц мақсаты: Оқушыларды «Farm and wild animals»” тақырыбы бойынша жаңа лексикалық бірліктермен (a farm, a cow, a sheep, a horse, a forest,a wolf, a fox, wild, a bear) таныстыру. «I have a cat» кұрылымымен таныстыру. Жануарларды білдіретін жаңа сөздерді енгізудің үлгілік жағдайында ауызша сөйлеу дағдысын қалыптастыру. LI әрпімен танысу. Дұрыс дыбыстау дағдысын дамыту [ I], [w], [a:].
Күтілетін нәтиже:
пәндік: кызықтыратын зат туралы ақпарат сұрау және оған сәйкес іс-әрекет жасау дағдысын қалыптастыру. LI әрпінің дыбыстық бейнесін оның графикалық бейнесімен сәйкестендіру;
түлғалық: жануарларға сүйіспеншілікті қалыптастыру және оларға қамқорлық танытуға; мұғаліммен және өзге де балалармен қарым-қатынас орнатуға; қарым-катынас жасауға дайын болуға баулу. Окылатын тіл елдерінің балалар фольклорымен таныстыру негізінде өзге тілдің иелеріне достық көзқарас қалыптастыру;
жүйелік-әрекеттік: сабақтағы диалог негізіндегі карым-катынас арқылы мұғалім мен сыныптастарының сөзін қабылдау және түсіну. Мәтінді есту барысында тілдік түйсікке сүйену.
Сабақты материалдык қамтамасыз етy:
мұғалім үшін: CD ойнатқыш, оқу кыметіне ынталандыруға арналған смайлдар, сиыр, кой, каскыр, түлкі, аю, жылкы бейнеленғен флэш-карталар;
окушылар үшін: оқулык, жұмыс дәптері, қарындаштар топтамасы.
Пәпаралық байланыс: музыка («II you’re happy and you know it» әнін орындау), коршаған орта (ағылшын тілінде жануарлардың атауларымен танысу).
Сабақтын барысы
Ұйымдастыру сәті.
Мұғалім балалармен амандасады:
Good morning, good morning,
Good morning to you!
Good morning, good morning
I am glad to see you!
Оқушылар мұғаліммен амандасады:
Good morning, good morning
We are glad to see you!
How are you? (Cl.: Fine, thanks.) Sit down, please.
(II) Сабақтың тақырыбы мен мақсатын хабарлау.
Бүгін біз үй және түз жануарларын белгілейтін сөздермен танысамыз.
(III) Тірек білімді белсендіру.
Фонетикалық жаттығу.
Балалар, бізге кімніңкелгенің қараңдар. Mr. Wise Crow-мен амандасыңдар. (Cl.: Good morning, Mr. Wise Crow’). Mr. Wise Crow’: Hello, children. How are you?
Мен бірде көшеде серуендеп жүріп, әдемі машинаны көргенде «Wow!» деп айқайлағаным естеріңдс ме? Тыңдаңдар және менің артымнан қайталаңдар: [w], [w], [w]. Еріндеріңді алға карай сөзыңкырап, дөңгелентіп, күрт ажыратындар: [w], [w], [w].
Wild, wild animal, wolf-a wolf.
[a:] farm, car, star
(IV) Жаңа материалмен жұмыс.
Оқулықпен жұмыс
1-жаттығу. Listen and learn.
Мұғалім жануарларды үй және түз жануарларына бөле отырып, оқушыларды жаңа лексикамен таныстырады.
Farm animals A cow, a sheep, a horse
Wild animals a fox, a wolf, a bear
Track 4I.
Farm animals.
It’s a cow. It’s a sheep. It’s a horse.
Wild animals.
It’s a wolf. It’s a fox. It’s a bear.
Мұғалім «А sheep is a farm animal. A bear is a wild animal», кұрылымымен таныстырады.
A bear is a wild animal. It is in the forest (осылайша сабақта аталған барлық жануарлар туралы айтыңыз).
Жаңа құрылымды барлығы дауыстап және жеке-дара пысықтайды, оқушылардың әрқайсысы осы фразаларды айтуына қол жеткізіңіз.
Осы құрылымды бекіту және меңгерілғенін бақылау үшін мұғалім ол айтқан фразаны аяқтауды сұрайды.
Мұғалім: A horse is a (farm)… animal. It is on the (farm)…
Одан әрі окушылар оқулықтағы суреттерді пайдалана отырып, бұл құрылымды өздері айтады.
1-окушы: A cow is a farm animal.
2-оқушы: A fox is a wild animal.
2-жаттығу. Listen to the story about the 3 little pigs.
– Балалар, үш торай туралы ертегіні тыңдаймыз. Бұл ертегіні Англияда да, Қазақстанда да барлығы біледі. Енді оны ағылшын тілінде тыңдап көріңдер.
Бұл аудиожаттығуда кезігетін кейбір жаңа сөздер пассивтік лексикалық материал болып табылады. Бірақ соған қарамастан мұғалімге тыңдау басталғанға дейін балаларды осы сөздердің мағынасымен таныстыру ұсынылады (pig, first, second, third)
Аудиожаттығу мәтінін иллюстрацияға қатаіңсүйене отырып тыңдау қажет, бұл ретте мұғалім сөз болып отырған суретті ғана көрсетуге тиіс. Тыңдағаннан кейін ертегіні ана тіліне аудару ұсынылады. Екінші рет тыңдағаннан кейін окушыларды ағылшын тіліндегі мәтінді түсінгенін анықтау үшін балаларға мынандай сұрақтарды кою кажет (сұракты қойған кезде мұғалім сұрақі і.ің маі ынасын ымдау және иша- рат жасау арқылы, ал кажеттілік туындаған жағдайда аудару арқылы түсіндіруге тиіс):
Is the first little house strong?
Is the second little house strong?
Are the houses of two little pigs strong?
Is the third little house strong?
Is the wolf kind?
Осы кезеңде Yes/No үлгісіндегі қысқа жауаптар әбден жарамды болып есептеледі.
Track 42.
Look. These are 3 little pigs. They are brothers.
This is the first little pig.
This is the second little pig.
And this is the third little pig.
They have little houses. This is the first little house. This house is not strong.
This is the second little house. And this house is not strong.
This is the third little house. Look at it. It is very strong.
Oh no! Look! The wolf! The wolf is not kind.
The first little pig: Oh! I don’t have my house anymore.
The second little pig: Oh! I don’t have my house anymore.
We don’t have our houses anymore.
You have a strong house!
«Тізбек» дидактикалық ойыны.
Окушылар суреттерге қарап, үш тораймен болған окиға туралы кезек-кезек әңгімелейді. Мұғалім фразаны бастайды, ал оқушылар оны аяктайды.
Т: Look, these are three . P I : little pigs.
T: They are . P 2: brothers.
3-жаттығу. Learn the new letter and new’ words. Listen.
Мұғалім окушыларды LI әрпімен және осы әріптен басталатын сөздермен таныстырады.
LI әрпінен басталатын сөздер [I] дыбысымен айтылады: lemon, lion, lamp, lollipop.
Track 43.
L, I,I,I. [I],[I ],[!]
II ] lemon, [I ] lemon
I I], [ I], [И-
L, I, I.
I I], [ I MU-
II I lion, [I ] lion
IIUI], [I ].
Оқушылармен бірге әнді тыңдап, оны жаттатыңыз. [I] дыбысын бөлектей отырып, барлық зат есімдерді айтыңыз.
4-жаттығу. Listen and sing.
Track 44.
La-la-la-la – lemon.
La-la – lollipop.
La-la-la-la – lion La-la-la-la – lamp.
I like, I like «Letter L»!
What a lovely «Letter LI»!
Сергіту сәті.
If you’re happy and you know it, stamp your feet, (stamp, stamp) If you’re happy and you know it, stamp your feet, (stamp, stamp) If you’re happy and you know it, and you really want to show it. If you’re happy and you know it, stamp your feet, (stamp, stamp)
5-жаттығу. Write the number in the correct circle.
Балалар жануарларды тиісті жануарлар тобымен (үй немесе түз жануарлары) сәйкестендіруге және дөңгелекке кажетті санды жазуға тиіс.
6-жаттығу. Connect the letters. Say: What it is?
Оқушылар нүктелер бойынша суретті калпына келтіреді және ненің суреті шыққанын көріп, оны атайды.
7-жаттығу. Complete the picture with I he correct letters.
Осы жаттығуда әліпбидің жетіспейтін әріптерін жазу керек.
8-жаттығу. Trace. L I әрпін бастырып сызады.
9-жаттығу. Write the letter. Say the words.
Жіберілген әріптерді және осы әріптерден басталатын сөздерді жазыңдар.
(v) Сабақты қорытындылау.
– Балалар, Бүгінгі сабакта жануарлардың атауын білдіретін сөздермен таныстық (оқушылар сөздерді айтады: a farm, a cow, a sheep, a horse, a pig,a forest,a wolf, a fox, wild, farm, a bear).
Жаңа LI әрпін және одан басталатын сөздерді (a lion, a lamp, а lollipop, a lemon) білдік. Сендер өте жақсы жұмыс істедіңдер. Көп рахмет (әр баланың сабақтағы жетістігін атап өткен маңызды). Well done! Goodbye, children!