Сабақтың тақырыбы: Біздің аулада

0
10
фотошоп

Сабақтың мақсаты: Тақырып б/ша байланыстырып сөйлеу дағдыларын дамыту, сөздік қорын байыту.

Жетістік критерийлер:

С. 1.тақырыбына байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.

2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.

В. 1.Шағын әңгіме құрастырады.

2.Бір – бірімен диалогқа түседі.

А.1.Жоғары дәрежелі сұрақтарды құрастырып, жауап бере алады.

2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.

Негізгі дерек көздер : оқулық қазақ тілі.2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары.

Сабақтың әдіс- тәсілдері : «Ыстық орындық» әдісі, «5 сұрақ» әдісі

Сабақ кезеңдері

Уақыт

Мұғалімнің іс-әрекеті

Оқушылардың

іс-әрекеті

Дерікті көздер

1.Ұйымдастыру кезеңі:

3 мин

Амандасады.

Психологиялық дайындық.

Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді.

-Бүгін сынып түгел ме?

-Сабаққа дайындық қандай дәрежеде?

Үй тапсырмасын тексереді :

Ыстық орындық/өткен жаңа сөздер

Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады.

Амансын ба, Алтын күн!

Амансын ба, Көк аспан!

Сабағымызды бастаймыз,

Жалқулықты тастаймыз.

Берілген үй тапсырмасын айтады, бір-бірін тыңдайды

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

Кіріспе бөлімі.

Қызығушылықты ояту.

Білу

3 мин

Интербелсенді тақтада:

76-бет 1-т-ма

суретт көрсетіледіжазылған:(жаңа тақырыпты ашу мақсатында)

-Сенің аулаң да балалар ойнайды ма?

– Қалай?

– Сені не таңғалдырды?

– Жұптасыңнан сұрашы?

Презентация көру/ауладағы ойын түрлері

Оқушылар сұрақтарға жауап береді.

жұптасымен сұхбатқа түседі

презентация

Мағынаны тану

Түсіну

5 мин

Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады.

Сөздік:

жақсы көремін

сүйікті

футбол алаңы

топтасып ойнау

Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады.

Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып.

А.Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013

Қолдану

18 мин

Инсерт әдісі.

Оқушыларға мәтінді береді,тапсырмалармен таныстыру.

Біздің аула бар. Аулада біз … ойнаймыз. …

77-бет 2-т-ма

77-бет 3-т-ма

78-бет 5-т-ма

Сергіту сәті

Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі.

Оқушылар өзін, жұбын тексереді.

Бейнероликтегі жаттығуды қайталайды

Мәтін таратылады

Бағалау парағы

Талдау

8 мин

5 сұрақ әдісі.

78-бет 4-т-ма

Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.

Оқулық.

Қазақ тілі.

2- сынып.

А.Қайырбекова.

Алматы «Атамұра» 2013

Жинақтау

5 мин

Жиынтық (суммативті) бағалау

Тест жұмысы.

6-модуль.Менің сүйікті ойыншығым

Әр оқушы тест сұрағына жауап береді. Жауаптармен алмасып, жұптарын тақтадағы кілт арқылы тексереді.

Интерактивті тақта.Тест сұрақтары.

Тақтада тест кілті /пердемен жабық болады

Бағалау

3 мин

Оқушылардың бағалауын тыңдайды.

Не білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады.

Әр оқушы өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды.

Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі.

стикер

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь