Сабақтың мақсаты: Сабақта үйренген жаңа сөздерді әр түрлі қатынасқа түсіре алады.
Жетістік критерийлері:
С. 1. Тақырыпқа байланысты сөздерден сөйлем құрастыра алады.
2.Төмен дәрежелі сұрақтарға жауап береді.
В.1.Шағын әңгіме құрастырады.
2.Бір – бірімен диалогқа түседі.
А.Жоғары дәрежелі сұрақтарға жауап бере алады.
2.Әңгіме құрастырып, мазмұнын айтады.
Негізгі деректер:Оқулық қазақ тілі, электрондық оқулық, 2сынып, А.Қайырбекова. Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары, ойыншықтар
Сабақтың әдіс –тәсілдері: «Карусель» әдісі, «Ой қозғау» әдісі
Сабақ кезеңдері |
Уақыт |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушылардың іс-әрекеті |
Дерікті көздер |
1.Ұйымдастыру кезеңі: |
3 мин |
Амандасады. Психологиялық дайындық. Сыныптағы кезекшімен сұхбат жүргізеді. -Бүгін сынып түгел ме? -Сабаққа дайындық қандай дәрежеде? |
Оқушылар қол алысып бір-біріне тілек айтады. /Шаттық шеңбері |
|
Кіріспе бөлімі. Қызығушылықты ояту. Білу |
3 мин |
Карусель әдісі: -Сенің ойыншықтарың бар ма? – Қандай? – Жұптасыңнан сұрашы? Презентация көру |
Оқушылар сұрақтарға жауап береді. жұптасымен сұхбатқа түседі |
моноблок, презентация |
Мағынаны тану Түсіну |
5 мин |
Сабақтың жаңа сөздерімен таныстырады, сөз тіркестерін құрастырады. Сөздік: ала |
Дәптерге жазады/жуан,жіңішке дыбыстарды ажыраталы/,сөз тіркестерін құрастырады. |
Мультимедиалық құрал. Қазақ тілі. 2- сынып. А.Қайырбекова Алматы «Атамұра» 2013 Цветик-семицветик/түстер |
Қолдану |
8 мин |
Оқушыларға мәтінді береді,аудартады. /70-бет 2-т-ма Сергіту сәті/ 69-бет 5-т-ма |
Мәтін бойынша берілген тапсырманы орындайды. Оқушы өзі оқиды, түсінеді. Жұппен алмасып,жұмыстарымен бөліседі. Оқушылар өзін, жұбын тексереді.
|
Оқулық. Қазақ тілі. 2- сынып. А.Қайырбекова. Алматы «Атамұра» 2013 |
Талдау |
18 |
1).69-бет 1-т-ма Сөз тіркестерін оқу, айту 2).70-бет 3-т-ма 3).Сурет бойынша әңгімеле. 71-бет 5-т-ма |
Оқушылар өздері орындайды,жұппен ақылдасады,топта талқылайды. Бір-бірінің пікірін тыңдайды.
|
Бағалау парағы |
Жинақтау |
5 мин |
Сабақтың тақырыбынан түсінгендерін постерге түсіртеді. «Алмастың ойыншықтары» туралы түсініктерін қағаз бетіне түсіреді. |
Ір топ постер дайындайды,қорғайды.
|
Түрлі түсті маркерлер, А3 қағазы, бағалау парақтары, сурет қиықтары |
Бағалау |
3 мин |
Оқушылардың бағалауын тыңдайды. Не білдім? Не білгім келеді ? Нені білемін ? сұрақтарына жауап беру үшін стикер толтыртады. |
Әр оқушы өз ойын айтады.Өзін,жұбын,тобын бағалайды. Оқушылар толтырылған стикерлерді тақтаға іледі |
Бармақтан шынтаққа дейін стикерлер Бағалау парағы «+», «-«, «қызық» |