Сабақтың мақсаты:
Қоғамдық құрылысы, тұрмысы,шаруашылығы, заттай мәдениеті, ескерткіштері туралы баяндай отырып, білімді, азамат тәрбиелеу.
Сабақтың түрі: дәстүрлі
Әдісі: баяндау
Көрнекілік:карта, суреттер
Сабақтың жоспары I. Ұйымдастыру кезеңі
II Үй тапсырмасын тексеру
III Жаңа сабақ
IV Жаңа сабақты бекіту
V Қорытындылау,бағалау
VI Үйге тапсырма.
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Әнұран орындау, «Хабар»
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
Сарматтар ескерткіштері Қазақстанның қай аймақтарында табылған? Картадан көрсет.
Савроматтар мен сарматтардың байланысы қандай?
«Савромат-сарматтардың көне замандағы орны» деген тақырыпта эссе жаз
Сарматтар туралы жазған тарихшыларды ата.
Жаңа сабақтың жоспары:
Қоғамдық құрылысы.
Сарматтардың қоғамдық құрылысы |
|
Алғашқы қауымдық құрылыс ыдырап, мүлік теңсіздігі шықты |
Әскери демократия жетілді |
Сармат қоғамында әскери демократия әйелдерге де қатысты болды. |
Сарматтардың тұрмысы
Сарматтардың шаруашылығы
Сарматтардың шаруашылығы |
|
Сарматтар негізінен көшпелі мал шаруашылығымен айналысты |
Жылқының тебіндеуге үйренген түрі және жорықтарға мінетін қазанаттар өсірілді |
Батыс сарматтар отырықшылық салтқа көшті |
Сарматтар өмірінде аңшылық үлкен рөл атқарды |
Зергерлік өмір жоғары дамыды |
Сарматтардың заттай мәдениеті
Соңғы сармат кезеңінің Атырау облысы Жылыой суданы жерінен табылған аралтөбе ескерткішінен үш оба қазылған. Қабірден көсемнің қару-жарағы, әшекейлі бұйымдарынан басқа абыз асатаяғының бөліктері табылған.
Сабақты бекіту:
Сарматтарда әлеуметтік-тұрмыстық теңсіздік болғанын неден көреміз?
Әскери демократияның мәні неде?
Сарматтардың әсемдік заттарын ата.
Сармат ыдыстарында кейінгі қазақ ыдыстарымен ұқсастық бар ма?
Сармат ескерткіштерінің ерекше белгілерін ата.
Бағалау:
Үйге тапсырма: §24. Өзін-өзі тексеру сұрақтарына жауап беру.