Сабақтың тақырыбы: §8. Қола дәуірінің негізгі сипаты

0
157

Сабақтың мақсаты:

Жалпы адамзат баласының даму тарихында ерекше орын алатын қола дәуірінің ерекшелігі, бұл дәуірде жасалынған еңбек құралдар, андроновтық тайпалар туралы егжей-тегжейлі түсіндіре отырып, білімді, білікті азамат тәрбиелеу.

Сабақтың түрі: аралас

Әдісі: интерактивті

Көрнекілік:суреттер,сызба.

Сабақтың жоспары I. Ұйымдастыру кезеңі

II Үй тапсырмасын тексеру

III Жаңа сабақ

IV Жаңа сабақты бекіту

V Қорытындылау,бағалау

VI Үйге тапсырма.

Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі

Оқу құралын тексеріп түгелдеу

Әнұран орындау, «Хабар»

Оқушылар зейінін сабаққа аудару

ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:

Тас дәуірі қандай кезеңдерге бөлінеді?

Палеолит ?

Тастан жасалған негізгі құралдарды ата.

Алғашқы қауым адамдарының ұжымы дегеніміз не?

Дін қалай шықты?

Неолит кезеңінде адамдар қандай жаңалықтар ойлап тапты?

Жаңа сабақтың жоспары:

Өндіріске металл-құрал саймандардың енуі.

Қоладан жасалған еңбек құралдарына көшу

Андрон мәдениеті туралы мәлімет

Андрондықтардың шаруашылығы мен кәсібі.

Андрон баспаналары

Қола дәуірі б.з.б. 2800 жыл –б.з.б. 900 жыл аралығын қамтиды.

Андрон тектес қола мәдениеті Орал (Жайық) өзенінен бастап, Енесей өзеніне дейінгі, Батыс Сібір орманды алқабынан бастап, Памир тауларына дейінгі аралыққа тараған.

«Андрондықтар мұрынды келген, бет сүйегі шығыңқы емес, көздері үлкен. Кескін-кейпі ірі, дене құрылысы мығым, жігерлі, келбетті адамдар болған».

Андрон мәдениетінің ерекшелігі

Металл өңдеу игерілді.

Мал бағудың көшпелі түріне көшу қалыптаса бастады

Жер өңдеудің қарапайым түрі, теселі егіншілік дамыды.

Сабақты бекіту:

Мыс өңдеу мен қоланың пайда болуы еңбек өнімділігіне қалай әсер етті?

Картадан Андрон мәдениеті таралған жерлерді тап. Олардың бүгінгі күнде қай мемлекеттердің аумағына жататынын анықта.

Андрондықтардың баспаналарына сипаттама бер.

Қола дәуіріндегі адамдар салған суреттер қай жерлерден табылған?

Бағалау:

Үйге тапсырма: §8. Өзін-өзі тексеру сұрақтары

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь