Сабақтың мақсаты:
Тарихшы ғалымдардың деректерін келтіре отырып, ғұналрдың тұрмысы мен шаруашылығынан мол мағлұмат беру. Белсенділігі жоғары білімді, шыдамды, адамге Әдісі: интерактивті
Көрнекілік: карта, суреттер
Сабақтың жоспары I. Ұйымдастыру кезеңі
II Үй тапсырмасын тексеру
III Жаңа сабақ
IV Жаңа сабақты бекіту
V Қорытындылау,бағалау
VI Үйге тапсырма.
ршілігі жоғары жеке тұлға қалыптастыру.
Сабақтың түрі: аралас
Сабақтың барысы: І.Ұйымдастыру кезеңі
Оқу құралын тексеріп түгелдеу
Әнұран орындау, «Хабар»
Оқушылар зейінін сабаққа аудару
ІІ.Үй тапсырмасын сұрау:
қты бекіту:
Ғұндар Еуропаның қай мемлекеттеріне дейін жетті, картадан көрсет. Ежелгі деректерде ғұндар қалай аталады?
Қосымша әдебиеттерді пайдаланып Аттила (Еділ) туралы әңгімеле.
Ғұндардың жауларын жеңу себептері неде? Ойыңды дәлелде.
Б.з.б. 209 жылы Орталық Азиядағы ғұндарды Мөде басқарды.и Б.з.-дың 445 жылы ғұндардың басшысы Аттила болы. Бұл екі оқиғаның арасында қанша жыл өтті?
Жаңа сабақтың жоспары:
Ғұндардың тұрмысы
Ғұндар
Негізінен мал шаруашылығымен айналысты
Аң аулаумен шұғылданды
Егіншілікпен де шұғылданды
Киіз үйде тұрды.
Қоғамдық құрылысы
Ғұндардың мәдениеті
«полихромдық стиль»
Сабақты бекіту: Оқулықтағы материалдарды пайдаланып, Сыма Цянь, Аммиан Марцеллин, Приисктің ғұндар туралы айтқандарын салыстыр.
Ғұн қоғамында кімдер билік етті?
Ғұндардың шаруашылығы туралы айтып бер.
Ғұндардың билеушісі қалай билік жүргізген?
Ғұндардың мәдениеті жөнінде әңгіме құрастыр.
Бағалау: Үйге тапсырма: §22. Киіз үй туралы көлемді әңгіме құрастыр, іздену жұмыстарын жаса.