Айы , күні |
9.09. |
4-сынып |
|
Сабақтың атауы: |
Менің шешем |
||
Мақсаты: |
Отбасындағы шеше рөлі туралы әңгімелесу, шеше –нәзік, бәрінің қамқоршысы, отбасы ұйтқысы. Мәтінге байланысты сұрақ қоюға, сөйлем моделін сақтай отыра толық жауап бере білуге баулу. |
||
Оқу нәтижесі: |
Өз шешесі туралы әңгімелей алады. Шеше туралы мақалдармен танысады. Ауызекі сөйлеу дағдысы дамиды. |
||
Әдіс тәсілдер: |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;+ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;+ Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалану;+ Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу+ Оқытуды басқару және көшбасшылық |
||
Дереккөздер: |
Ноутбук, слайд, карточкалар, |
||
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Тренинг «Дене мүшелерінің амандасуы» 2.Топқа бөліну 3.Мәтінмен жұмыс. Екі топқа мәтін бөліктері беріледі. Жақсылап оқып, келесі топқа барып түсінгенін әңгімелеуге бір оқушыны дайынлауы керек. 4.Топта грамматикалық тапсырмаларды орындау топ алдында қорғау. 5.Сабақты бекіту. 6. үйге тапсырма алу. 7. Бағалау.
|
Менің шешем Менің отбасымда бес адам бар. Ол менің әкем, шешем, әпкем, інім және мен. Отбасымыздың үлкені – әкем. Әкемнің аты – Ерасыл. Ол 42жаста, мамандығы – жүргізуші. Анамның аты – Әсел. Ол 38 жаста. Анам ауруханада дәрігер болып жұмыс істейді.. Анам ешқашан шаршамайды, тамақ та пісіреді, үй шаруасымен де айналысады. Бізге мейірімін аямайды. Біз де ата-анамызға барынша көмектесуге әзірміз. Әпкем екеуміз ыдыс жуамыз, үй жинаймыз, дүкенге барамыз. Інім гүлдерді суарады, үй сыпырады. Біз анамызды сүйеміз. Тапсырма: 1. Мәтінді түсініп оқы, түсінгенінді қазақша, орысша айт. 2. «Дүкенде» тақырыбына диалог құрастыр. 3. «Шеше, шеше, неше кесе сынды кеше?» жаңылтпашын дұрыс айтып жаттық. Қай топ жақсы айтады. Ана туралы мақалдарды «Мақал – мәтелдер» кітабынан теріп жаз. |
||
Топқа бөлу: |
Түсті стиктермен 2 топқа бөліну: көктем және қыс айлары |
||
Тапсырмалар: |
Тапсырма № 1 Шеше сөзін жекеше тәуелдеу-карточкамен жұмыс.
|
Тапсырма № 2 (Инклюзивті оқыту) Үлгерімі төмен оқушыға карточка беру, мәтінді буынға бөліп оқу, бірнеше сұрақ құру.
|
|
Сергіту сәті |
Музыкалық сергіту сәті
|
||
Үйге тапсырма |
Мақал жаттау |
||
Рефлексия |
Аялы алақан
|
||
Бағалау: |
Критерийлер бойынша бағалау. |
||
Критерийлер:
Мәнерлеп оқу;
Түсінгенін айта білу;
10. Сауатты жазу;
11. Бір-бірін тыңдау;
12. Белсенді болу;
13. Уақытты бағалау;
14. Тәртіп бұзбау.