Айы , күні |
2.09. |
4-сынып |
||||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы: |
Біздің отбасымыз |
|||||||||||||||||||||||
Мақсаты: |
Отбасы мүшелерін білу, туыстық қарым – қатынас атауларын меңгеру, Көсемшенің –а, -е, -й жұрнақтарын қолдану. |
|||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижесі: |
Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қарым – қатынас атауларын біледі, Көсемшенің –а, -е, -й жұрнақтарын қолданады. |
|||||||||||||||||||||||
Әдіс тәсілдер: |
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;+ Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету; Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;+ Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалану;+ Талантты және дарынды балаларды оқыту; Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу+ Оқытуды басқару және көшбасшылық |
|||||||||||||||||||||||
Дереккөздер: |
Ноутбук, слайд, карточкалар, Көсемше – бірде пысықтауыштың, бірде баяндауыштың қызметін атқаратын етістіктің түрі. Іс-әрекеттің жай күйін білдіріп, пысықтауыштық қызмет атұарады. Жіктеліп немес көмекші етістікпен тіркесіп, қимылды білдіріп, баяндауыштың қызметін атқарады. Көсемшенің жұрнақтары;
Көсемшенің жіктелуі:
|
|||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі: 1.Тренинг «Жер сілкінісі» 2.Топтық жұмыс туралы түсінік беру 3.Топқа бөліну 4.Мәтінмен жұмыс. Екі топқа мәтін сөйлемдері беріледі, мәтінді ретімен құрастыру. 5.Слайдты көру, өз жұмысын тексеру. 6.Топпен 1-тапсырманы орындау, топ алдында қорғау. 7.Сабақты бекіту. 8. үйге тапсырма алу. 9. Бағалау. 1. |
Біздің отбасымыз Біздің отбасымызда бес адам бар. Ол менің әкем, шешем, ағам, қарындасым және мен.Менің жасым 13-те. Отбасымыздың басшысы әкем. Ол жүргізуші болып жұмыс істейді. Жасы 45-те. Анам да 45-те. Ағам колледжде оқиды. Қарындасым мектепте. Мен өз отбасымды жақсы көремін, құрметтеймін. Тапсырма: 1. Мәтінді түсініп оқы, түсінгенінді орысша айт. 2. Мәтінге 3 сұрақ құрастырып, дәптеріне жаз. Тапсырма: 1. Отбасы туралы мақал- мәтелдерді жаттап ал. Ата-бәйтерек, Бала-жапырақ. Ағаны көріп іні өсер, Апаны көріп сіңлі өсер. Ата-ананың қадірін балалы болғанда білерсің. |
|||||||||||||||||||||||
Топқа бөлу: |
Түсті стиктермен 2 топқа бөліну |
|||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар: |
Тапсырма № 1 Септіктерге байланысты карточкамен жұмыс. Аман үйге барады. Ол мектепке келеді.
|
Тапсырма № 2 (Инклюзивті оқыту) Үлгерімі төмен оқушыға карточка беру, отбасы тақырыбына байланысты сөздерді аудару және буынға бөлу, буын түрін анықтау.
|
||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті |
Дене мүшелерінің амандасуы
|
|||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма |
Мақалдарды жаттау. Септіктерді қайталау. |
|||||||||||||||||||||||
Рефлексия |
Даналық ағашы
|
|||||||||||||||||||||||
Бағалау: |
Өзара бағалау. |