Айы , күні
|
2.09.
|
4-сынып
|
||||||||||||||||||||||
Сабақтың атауы:
|
Біздің отбасымыз
|
|||||||||||||||||||||||
Мақсаты:
|
Отбасы мүшелерін білу, туыстық қарым – қатынас атауларын меңгеру,
Көсемшенің –а, -е, -й жұрнақтарын қолдану.
|
|||||||||||||||||||||||
Оқу нәтижесі:
|
Отбасы мүшелері арасындағы туыстық қарым – қатынас атауларын біледі, Көсемшенің –а, -е, -й жұрнақтарын қолданады.
|
|||||||||||||||||||||||
Әдіс тәсілдер:
|
Оқыту мен оқудағы жаңа тәсілдер;+
Сыни тұрғыдан ойлауға үйрету;
Оқыту үшін бағалау және оқуды бағалау;+
Оқыту мен оқуды ақпараттық- коммуникативтік технологияларды пайдалану;+
Талантты және дарынды балаларды оқыту;
Оқушылардың жас ерекшеліктеріне сәйкес оқыту және оқу+
Оқытуды басқару және көшбасшылық
|
|||||||||||||||||||||||
Дереккөздер:
|
Ноутбук, слайд, карточкалар,
Көсемше – бірде пысықтауыштың, бірде баяндауыштың қызметін атқаратын етістіктің түрі.
Іс-әрекеттің жай күйін білдіріп, пысықтауыштық қызмет атұарады.
Жіктеліп немес көмекші етістікпен тіркесіп, қимылды білдіріп, баяндауыштың қызметін атқарады.
Көсемшенің жұрнақтары;
Көсемшенің жіктелуі:
|
|||||||||||||||||||||||
Ұйымдастыру кезеңі:
1.Тренинг «Жер сілкінісі»
2.Топтық жұмыс туралы түсінік беру
3.Топқа бөліну
4.Мәтінмен жұмыс. Екі топқа мәтін сөйлемдері беріледі, мәтінді ретімен құрастыру.
5.Слайдты көру, өз жұмысын тексеру.
6.Топпен 1-тапсырманы орындау, топ алдында қорғау. 7.Сабақты бекіту.
8. үйге тапсырма алу.
9. Бағалау.
1.
|
Біздің отбасымыз
Біздің отбасымызда бес адам бар. Ол менің әкем, шешем, ағам, қарындасым және мен.Менің жасым 13-те. Отбасымыздың басшысы әкем. Ол жүргізуші болып жұмыс істейді. Жасы 45-те. Анам да 45-те. Ағам колледжде оқиды. Қарындасым мектепте. Мен өз отбасымды жақсы көремін, құрметтеймін.
Тапсырма:
1. Мәтінді түсініп оқы, түсінгенінді орысша айт.
2. Мәтінге 3 сұрақ құрастырып, дәптеріне жаз.
Тапсырма:
1. Отбасы туралы мақал- мәтелдерді жаттап ал.
Ата-бәйтерек,
Бала-жапырақ.
Ағаны көріп іні өсер,
Апаны көріп сіңлі өсер.
Ата-ананың қадірін балалы болғанда білерсің.
|
|||||||||||||||||||||||
Топқа бөлу:
|
Түсті стиктермен 2 топқа бөліну
|
|||||||||||||||||||||||
Тапсырмалар:
|
Тапсырма № 1
Септіктерге байланысты карточкамен жұмыс.
Аман үйге барады. Ол мектепке келеді.
|
Тапсырма № 2 (Инклюзивті оқыту)
Үлгерімі төмен оқушыға карточка беру, отбасы тақырыбына байланысты сөздерді аудару және буынға бөлу, буын түрін анықтау.
|
||||||||||||||||||||||
Сергіту сәті
|
Дене мүшелерінің амандасуы
|
|||||||||||||||||||||||
Үйге тапсырма
|
Мақалдарды жаттау. Септіктерді қайталау.
|
|||||||||||||||||||||||
Рефлексия
|
Даналық ағашы
|
|||||||||||||||||||||||
Бағалау:
|
Өзара бағалау.
|