Оқыту мақсаты: Оқушыларға тақырып бойынша түсінік беру және өткен сабақтағы білімдерін ұштастырып, тапсырмаларды орындау
Күтілетін нәтиже:
Сөздер мен сөз тіркестерінен сөйлемдер құрай алады.
Өз ойларын жеткізеді.
Грамматикалық тапсырмаларды орындайды.
Кезең |
Уақыт |
Ресурстар |
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
Бағалау |
Модуль |
Ұйымдастыру кезеңі |
3 мин. |
«Мозайка» әдісі «Шаттық шеңбер» әдісі |
1.Амандасу, түгендеу.Топқа бөлу. 2.Психологиялық дайындық: оқушыларды шеңберге шақырады. Кәне,достар,тұрайық Шеңберімізді құрайық. Жақсы-жақсы тілектер Бір-бірімізге сыйлайық! |
Оқушылар «Мозайка» әдісі бойынша топтасып,өз үстелдерінің басына жиналады. Оқушылар бір-біріне жақсы тіліктер айтып,сәттілік тілейді. |
ОмОЖТ |
|
Білу Кіріспе бөлімі |
2 мин. |
Үйге берілген ашық хаттарды жинау, ең үздігін таңдап алу |
Ең үздік ашық хаттын оқу |
Мадақтау |
ОүБжОБ |
|
Қызығушылықты ояту. Жаңа тақырыпқа шығу |
3 мин. |
Бейнефильм |
Балаларын назарын бейнефилимьге аудару. Сабақтың тақырыбын ашатын сұрақтар қояды: Балалар, сонымен фильм не туралы? Мектепте қандай оқу кабинеттері бар? Сабақтың мақсатымен таныстыру. |
Бейнефильмді тамашалайды, сұрақтарға жауап беріп, тақырыпқа шығады. Сабақтың тақырыбы мен мақсатын анықтайды. |
СТОү ОмОЖТ АКТ |
|
Түсіну Мағынаны тану |
7 мин |
Мәтінмен жұмыс ( тыңдалым) «Он сұрақ» әдісі |
1.Аудиотаспада мәтінді ұсынып, тыңдатады. 2. «Он сұрақ» әдісі бойынша түсінгендерін сұрақ қою арқылы тексереді. |
Мәтінді мұқият тыңдап, мазмұны бойынша сұрақтар дайындайды. |
Екі жұлдыз, бір тілек әдісі арқылы бағалау |
АКТ СТОү ТжДБО ОБжК ОүБжОБ |
Сергіту сәті |
2 мин |
Моноблок немесе интербелсенді тақта |
Мульти кейіпкердің қимылын қайталап мұғаліммен бірге жаттығу жасау. |
Оқушылар мұғаліммен бірге орындайды. |
ОЖЕСО |
|
Қолдану |
15 мин |
Флипчартпен жұмыс |
Әр топ өзінің ұнаған оқу кабинетін постерге салып, постер арқылы кейін қорғайды.оқу кабинеттерін де өздері таңдап алады.
|
Флипчартқа постер салады, топтан бір оқушы қорғайды. |
Оқушылар бір-бірін қолпаштайды |
СТОү ТжДБО ОБжК ОүБжОБ |
Талдау |
5 |
эссе |
Маған ұнайтын оқу кабинеті… |
Ойды әрі қарай жалғастырып жазады. |
Оқушылар бір-бірін қолпаштайды |
ОмОЖТ КжБ ТжД ОүБжОБ |
Синтез |
3 |
Кезбе тілші |
Әр топтан бір оқушы кезбе тілші болады. Мұғалім микрофон немесе ұялы телефон береді |
Бір оқушы кезбе тілші ретінде басқа оқушыларға тақырып бойынша сұрақ қойып,жауаптарын алады. |
ОмОЖТ ТжДБО КжБ СТОү |
|
Бағалау
Үй тапсырмасы |
5 |
Бағалау критерийлері Күнделік |
Бағалау критерийлерін жинау, қорытынды баға қою. Берілген үлгі бойынша шақыру билетін жасап келу |
Топ басшысы критерий бойынша бағаларын анықтап, күнделіктеріне қояды. |
Критерий арқылы бағалау. |
СТОү ОүБжОБ |