Оқыту мақсаты: Оқушылардың мектеп кабинеттері жайлы түсініктерін жетілдіре отырып,
ізгілікті рухын сезіндіру.
Сабақтың міндеттері:
о қушылардың ауызекі сөйлеу тілдерін жаттықтырып, өз ойларын толық жеткізе білуге үйрету; –
оқушылардың тіл байлығын дамыту, сөйлеу әрекеті дағдыларын шыңдау; –
оқушыларды өз елінің әсемдігі мен сұлулығына сүйсіндіре отырып, отансүйгіштікке баулу
Күтілетін нәтиже: «Мектеп кабинеттері» тақырыбы бойынша білімдерін жинақтап, шағын мәтін құрастыра біледі, шырайлардың дұрыс жасалу жолын анықтайды.
№ 92
Мектеп кабинеттері
Сөздік
тарих – история кесте – вышивка
құттықтау – поздравить бұйым – вещь
сырланған – покрашено ақталған – побеленный
жылдамдық – скорость тамақтану – питаться
шеберхана – мастерская кесте тігу – вышивать
Мектеп кабинеттері
Мен… мектепте,… сыныпта оқимын. Мектебім … қабатты. Біздің мектепте кабинеттер өте көп. Бірінші қабатта …, …, … орналасқан. Екінші қабатта…,…,…, кабинеттері орналасқан. Олар кең және жарық. Мектеп алаңында …,…,… бар.
1-тапсырма. Мәтінді толықтырып, көшіріп жазыңдар.
Мен ______ мектепте, ______ сыныпта оқимын.Мектебім _____ қабатты. Біздің мектепте кабинеттер өте көп. Бірінші қабатта___________,_________,__________,___________ орналасқан.Олар кең және жарық. Мектеп алаңында _____,______ бар .
2-тапсырма. Сұрақтарға жауап беріңдер.
Сен нешінші сыныпта оқисың?
…………………………………………
Ал сенің мектебің қайда орналасқан?
………………………………………
Мектебің неше қабатты?
………………………………………..
Екінші қабатта не бар?
…………………………………………
Екінші қабатта қандай кабинеттер бар?
…………………………………………….
3-тапсырма. Мақалдарды аяқтаңдар.
Өнер алды – __________________________
Туған елдей ______ болмас,
Туған жердей ______болмас.
Білім – _____________________
Мектеп – ___________________
Кітап білім – _______________
Б ілім – өмір________________
Білгенім ___________________ тоғыз,
Білмегенім _________________ тоғыз.
4-тапсырма. Берілген сөздерді буынға бөліп, буынның қай түрі екенін белгілеңдер.
Тұңғыш, үйреткен, ұстаз, білім, кітап, еңбек, сүйеді, баулу, құрметтейді.