Сабақтың тақырыбы: Сағат қанша? Бөлшектік сан есім
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
сан есім мен бөлшектік сан есімді түсіндіру, сауатты сөйлеу
мен жазуға үйрету;
б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,
қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын
қалыптастыру;
в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,
қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, сөйлесу
Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, инт. тақта, тірек-сызба
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Күтілетін нәтиже: бөлшектік сан есімді меңгеру, қазақша уақыт сұрай білу;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
4 – тапсырма.
ІІІ. Жаңа сабақ
1 – тапсырма. Берілген сөйлемдерден бөлшектік сан есімдерді табыңдар.
Біздің сыныпта 16 оқушы бар.
Сағат сегіз жарымда сабақ басталады.
Сыныптың төрттен бірі бүгін сабаққа келмеген.
Біз математикадан үш бүтін оннан бес бөлшегін сыздық.
2 – тапсырма. Берілген сан есімдерді жазумен жазыңыз.
2,5 3 8, 0019 7 6, 15
4 6
1
3 – тапсырма. Өрнекті үлгі бойынша сөзбен жазыңдар.
Ережемен жұмыс
Сан есім – заттың санын, мөлшерін білдіретін сөз табы. Сұрағы: қанша? неше?
Бөлшектік сан есім: 1,2 – бір бүтін оннан екі, 8.30 – сегіз жарым, ¼ – төрттің ширегі,
4, 1/3 – төрт бүтін үштен бір
ІV. Бекіту бөлімі
Сұрақтар қою арқылы бекіту
V. Үйге тапсырма
Сан есімдерді бар мақал – мәтелдер жазу.
VІ. Бағалау бөлімі
Сабаққа қатысы бойынша бағалау
VІІ. Сабақты қорытындылау