Сабақ №3
Пән: алгебра
Тақырыбы: Квадрат түбірдің анықтамасы. Жуық мәндері.
Типі: жаңа материалды меңгеру.
Мақсаты
Білімділік: Оқушыларды санның квадрат түбірін таба білуге үйрету, жуық
мән ұғымымен таныстыру.
Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген
қызығушылықтарын арттыру.
Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, шешім қабылдай білуге тәрбиелеу.
Сабақ түрі: лекция
Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық
Сабақ барысы:
I. Ұйымдастыру.
II. Жаңа материалды игеруге дайындық.
III. Жаңа материалды түсіндіру.
А-ма: Теріс емес а санының квадрат түбірі деп, квадраты а-ға тең в
санын айтады.
Мысалы: 49 санының түбірі 7 және -7. Өйткені 72=49 (-7)2=49
Түбірдің оң мәні арифметикалық квадрат түбір деп аталады.
А-ма: Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес в саны теріс емес а санының арифметикалық квадрат түбірі деп аталады.
  ,
, 
 
Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасынан  өрнегінің мағынасы болатын кез келген
 өрнегінің мағынасы болатын кез келген  үшін
 үшін 
 теңдігі орындалады.
 теңдігі орындалады.
Мысалы, 
Теңдеуді шешейік.

Енді, квадрат түбірдің жуық мәндерін қарастыру.
 
  квадрат түбірінің ондық жуықтауларын жазайық.
 квадрат түбірінің ондық жуықтауларын жазайық. 
 Осы процесті жалғастырып,
 Осы процесті жалғастырып,  -нің кез келген дәлдікпен
-нің кез келген дәлдікпен
алынған мәнін табуға болады.
Демек,  иррационал саны өзінің кемімен алынған ондық жуықтауынан үлкен, бірақ өзінің артығымен алынған ондық жуықтауынан кіші.
 иррационал саны өзінің кемімен алынған ондық жуықтауынан үлкен, бірақ өзінің артығымен алынған ондық жуықтауынан кіші. 
IV. Жаңа материалды түсінгенін тексеру.
Сыныпта: №22, №23, №24
V. Қорытынды
1. Квадрат түбір деген не?
2. Арифметикалық квадрат түбір деген не?
3. екеуінің қандай айырмашылығы бар?
VI. Үй жұмысы. №21, №20
VII. Бағалау.
 
			 
		











