Квадрат түбірдің анықтамасы. Жуық мәндері.

0
920
рисование

Сабақ №3

Пән: алгебра

Тақырыбы: Квадрат түбірдің анықтамасы. Жуық мәндері.

Типі: жаңа материалды меңгеру.

Мақсаты

Білімділік: Оқушыларды санның квадрат түбірін таба білуге үйрету, жуық

мән ұғымымен таныстыру.

Дамытушылық: Оқушылардың ойлау қабілеттерін дамыту, пәнге деген

қызығушылықтарын арттыру.

Тәрбиелік: Ұқыптылыққа, шешім қабылдай білуге тәрбиелеу.

Сабақ түрі: лекция

Сабақ көрнекілігі: интерактивті тақта, оқулық

Сабақ барысы:

I. Ұйымдастыру.

II. Жаңа материалды игеруге дайындық.

III. Жаңа материалды түсіндіру.

А-ма: Теріс емес а санының квадрат түбірі деп, квадраты а-ға тең в

санын айтады.

Мысалы: 49 санының түбірі 7 және -7. Өйткені 72=49 (-7)2=49

Түбірдің оң мәні арифметикалық квадрат түбір деп аталады.

А-ма: Квадраты а-ға тең кез келген теріс емес в саны теріс емес а санының арифметикалық квадрат түбірі деп аталады.

,

Арифметикалық квадрат түбірдің анықтамасынан өрнегінің мағынасы болатын кез келген үшін

теңдігі орындалады.

Мысалы,

Теңдеуді шешейік.

Енді, квадрат түбірдің жуық мәндерін қарастыру.

квадрат түбірінің ондық жуықтауларын жазайық.

Осы процесті жалғастырып, -нің кез келген дәлдікпен

алынған мәнін табуға болады.

Демек, иррационал саны өзінің кемімен алынған ондық жуықтауынан үлкен, бірақ өзінің артығымен алынған ондық жуықтауынан кіші.

IV. Жаңа материалды түсінгенін тексеру.

Сыныпта: №22, №23, №24

V. Қорытынды

1. Квадрат түбір деген не?

2. Арифметикалық квадрат түбір деген не?

3. екеуінің қандай айырмашылығы бар?

VI. Үй жұмысы. №21, №20

VII. Бағалау.