Дүниетану |
Уақыты: |
Мұғалім: |
||
Сабақтың тақырыбы |
Күзгі табиғат |
|||
Сабақтың жалпы мақсаты |
оқушылардың күзгі табиғатының өзгеретіні туралы түсініктерін қалыптастыруға жағдай жасау, табиғат құбылыстары мен заттарының арасындағы байланысты түсінуге мүмкіндік туғызып, қоршаған дүниенің біртұтастығы туралы түсініктерін дамыту . |
|||
Әдіс-тәсілдер |
аралас |
|||
Көрнекіліктер |
жылдың әртүрлі мезгілдерін бейнелейтін бейнелі картиналар, Чайковскийдің «Жыл мезгілдері» шығармасының үнтаспасы |
|||
Мұғалімнің іс-әрекеті |
Оқушының іс-әрекеті |
|||
Сыныптаынтымақтастықатмосферасынқалыптастыру |
Би «Қаражорға» |
|||
Топқабөлу |
Оқушылардың күзгі ауа райы туралы түсініктерін байқау мақсатында оқушыларды топқа бөлу . |
|||
Үй тапсырмасын сұрау |
Өткен сабақты пысықтау мақсатында үйге берілген күз туралы өлеңді сұрау . |
|||
Қызығушылықты ояту |
1. Топ: тірек сөздер арқылы сөйлем құрастыру. |
|||
Жаңа материалмен жұмыс. |
Оқушылармен амандасу, кезекшімен сұхбат. Құрал-жабдықтарын тексеріп шығу. Оқушылардың зейінін сабаққа аудару. Кіріспе әңгіме. Оқушылардың күзгі ауа райы туралы түсініктерін байқау. Күздегі өлі табиғатта болатын өзгерістер: аспанның қалпы, күннің ұзақтығы, салқындауы. Оқулықпен жұмыс. Жаңа сабақтың басында берілген А.Байтұрсыновтың күз туралы өлеңіне талдау жасалады. сурет бойынша күзгі және жазғы көріністі салыстыр. Күзде табиғатта болатын өгерістерді айт Күзде өлі табиғатта қандай кезеңдерден тұрады және онда табиғат қалай өзгереді? Күзде қандай жауын-шашын түрлері түседі? Күз айларын ата? Күздің табиғаты туралы қандай өлең дер білетінін сұрау. Күзді бейнелейтін суреттермен жұмыс. Сөздік жүмыс: күз, жапырақ, суытты, жауын, т.б. тірек сөздер арқылы сөйлем құрастыру. |
|||
Ой толғаныс |
Суреттерді салыстыр. Күз мезгілі қай суретте бейнеленген? Күз белгілерін ата. Жаз бен күздің табиғатын салыстыр. Күзгі табиғатты бақыла. Дәптеріңе суретін сал. |
|||
Үйге тапсырма беру. |
Күзгі табиғаттың суретін салып келу . |
|||
Бағалау |
Сабаққа жақсы қатысқан оқушыларды бағалап, баға қою. |
|||
Кері байланыс |
Сабақтың қорытынды бөлімінде күз туралы оқушылардың ұғымы тұжырымдалады. |