Көпмүшені көпмүшеге көбейту.

0
18

Тақырыбы: Көпмүшені көпмүшеге көбейту.

Мақсаты:

  • Оқушыларды көпмүшені көпмүшеге көбейту ережесімен таныстыру, мысалдар арқылы түсіндіру;
  • Ізденімпаздық дағдыларын, ақпаратты өсдеу, байқағыштық, салыстыру, қорытынды шығара алу қабілеттерін дамыту;
  • Ұқыптылыққа, шыдамдылыққа тәрбиелеу.

Сабақ барысы: І. Ұйымдастыру.

ІІ. Ауызша жаттығулар:

1) 3х2 ∙ (4х2 -3х + 5)

2) -2а2 ∙ (7а5 – 0,11а4)

3) 4ху ∙ (х2 -2ху + у2)

4) -1,6n2m ∙ (-2n + 5m)

5) 0,5y ∙ (10y3 – 4y2 + 100y)

6) -3x ∙ (x2 – 2x + 4)

7) c ∙ (2c2 – d + 4d2)

8) (4y3 – 5z3) ∙ yz

9) bc ∙ (b2 – bc)

10) (a + b) ∙ (-3a2b2)

IІI. Жаса тақырыпқа кіріспе. Көбейтісдер:

1. 10 ∙ 23 = … . /230/. Бұл – … /натурал сандарды/ көбейту.

2. = … . /3/. Бұл – … /аралас сандарды/ көбейту.

3. 1,4 * 0,2 = … . /0,28/. Бұл – … /ондық бөлшектерді/ көбейту.

4. 5 * ( -12) = … . / -60/. Бұл – … /ос сан мен теріс санды/ көбейту.

5. 8х5 ∙ 3х2 = … . /24х7/. Бұл – … /бірмүшелерді/ көбейту.

6. -4а ∙ (3а2 – 12а5) = … . /-12а3 + 48а6/. Бұл – … /бірмүшені көпмүшеге/ көбейту.

7. (a + 5b) ∙ (1-3ab) = ? Бұл – … /көпмүшені көпмүшеге/ көбейту.

Ендеше жаса тақырып: Көпмүшені көпмүшеге көбейту.

IV. Жаса тақырыпты оқулықтағы тақырыпқа сәйкестендіріп құрастырып, түсіндіру. Жазып, түсіндіру үлгісін мынадай түрде көрсетуге болады:

(a – b) ∙ (c – d) = ac – ad – bc – b ∙ (- d) = ac – ad – bc + bd.

Міндетті түрде көрсетіп кетуге болады: егер бірінші көпмүше m мүшеден, ал екінші көпмүше n мүшеден тұрса, шыққан көбейтіндіде (m∙n) мүшелі көпмүше шығады. Бұл көпмүшелерді көбейтуде кететін қателіктердіс бірінен сақтайды.

Мысалы: (-х-у3 + z2) ∙ (p-q).

Бірінші көпмүшеде 3 мүше бар.

Екінші көпмүшеде 2 мүше бар.

Шыққан көпмүшеде 3 ∙ 2=6 мүше болады.

V. Есептер шығару: 109 (3,4,5,6), 117, 123, 126(3,4).

2х(х+3) – х(2х+4) = 6 – х

VІ. Үйге тапсырма: §6. № 109(5,6), 123 (2,3)

VІI . Сабақты қорытындылау.

 

ОСТАВЬТЕ ОТВЕТ

Пожалуйста, введите свой комментарий!
Пожалуйста, введите ваше имя здесь