8-сабақ
Тақырыбы: Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылыстарға жіктеу және оны кері түрлендіру. Тура және жанама түрде тұжырымдалған есептер.
Мақсаты: Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктей білуге және кері түрлендіруге үйрету; тура және жанама түрде тұжырымдалған есептерді шығаруды пысықтау.
Білімділігі: Көп таңбалы сандарды разрядтық қосылғыштарға жіктей білуді үйрету, алған білімдерін бекіту;
Дамытушылығы: Оқушылардың ойлау, есте сақтау, өз бетінше шешім қабылдап қорытныд шығару қабілеттерін дамыту.
Тәрбиелігі: Патриотизмге, білімділікке, ізденімпаздыққа, шапшаңдыққа тәрбиелеу.
Әдісі: түсіндіру, сұрақ-жаукап, өз беттік жұмыс,ойын;
Сабақтың жүрісі:
1.Ұйымдастыру . Психологиялық дайындық.
Оқушылардың сабаққа әзірліктерін тексеру.
2. Өткен сабақты қорыту.
Үй тапсырмаларын тексеру.
№7. 35/7=5(кг). Жауабы: 5кг.
Математикалық диктант
а) Бірінші разрядтың 5бірлігі, екінші разрядтың 6бірлігі, үшінші разрядтың 4бірлігінен құралған санды жаз. 456
ә). 3-ші разрядтың 2бірлігі, 2-ші разрядтың бірлігі жоқ, 1-ші разрядтың 8 бірлігінене құралған санды жаз 208.
б). 10 жүздіктен құралған санды жаз. 10000
в). 100 мыңдықтан құралған санды жаз. 100000
г). 10 жүздіктен құралған санды жаз. 1000000 млн.
III. Жаңа сабақ.
Кіші жәшік- 7кг
а) үлкен жәшік-? Одан зесес артық 7*3=21(кг)
ә) 1ж- 7кг
2ж-кг одан з есе кіші 7*3=21(кг)
№2. Жылқы-25жыл
Түйе – ? одан 15жыл артық 25+15=40(жыл)
Жылқы-25жыл
Түйе – ? одан 15жыл кіші 25-15=10(жыл)
№3. 10=10бірлік ; 100=10ондық; 100бірлік; 1000=10жүздік; 1000бірлік, жүздік, ондық бар.
10000=100жүздік, 1000ондық бар; 10000бірлік бар.
100000=10000ондық , 100000бірлік, 100жүздік бар.
№4. 10*10=100
100*10=1000
1000*10=10000
№5. 100/10=10
1000/10=100
10000/10=100
№6. 8 29 70
8000 29000 70000
Ауызша №7(а)
Сабақты қорыту, үйге тапсырма беру №8. бағалау