Сабақтың тақырыбы: Хайуанаттар бағында. Сұрау есімдігі.
Сабақтың мақсаты: а) білімдік: тақырып бойынша жан-жақты мәлімет бере отырып,
сұрау есімдігін түсіндіру, сауатты сөйлеу мен жазуға үйрету;
б) дамытушылық: ауызша және жазбаша тілді дамыту,
қызығушылықтарын оятып, танымдық көзқарастарын
қалыптастыру;
в) тәрбиелік: өз елін, жерін сүюге, мемлекеттік тілді құрметтеуге,
қоғамдық ортада өзін-өзі ұстауға тәрбиелеу;
Сабақтың түрі: пысықтау сабағы
Сабақтың әдісі: түсіндіру, сұрақ-жауап, суретпен жұмыс, деңгейлік тапсырмалар
Сабақтың көрнекілігі: кітап, сөздік, суреттер
Пәнаралық байланыс: орыс тілі
Күтілетін нәтиже: сұрау есімдігін меңгеру, хайуанаттар бағында туралы өз ойларын
айта білу;
Сабақтың барысы:
І. Ұйымдастыру бөлімі
– Оқушылармен амандасу – Кезекшінің мәліметі
ІІ. Үй тапсырмасын тексеру
2-3 – тапсырма.
ІІІ. Жаңа сабақ
1-тапсырма. Суретке қарап, кестені толықтырыңдар.
Кім? |
Қашан? |
Қайда? |
Нелерді? |
Не істеді? |
… |
… |
… |
… |
… |
2 – тапсырма. Жаңылтпаштарды оқыңдар, дұрыс айтуға жаттығыңдар.
Біл, бұл – піл, Бұл – бір ірі піл.
3- тапсырма. Деңгейлік тапсырмаларды орындаңдар.
ІІІ деңгей.
1. Есімдік деген не?
2. Сөйлемдерден есімдіктерді тауып, түрін анықтаңдар.
ІІ деңгей.
1. Есімдік туралы толық мәлімет беріңдер.
І деңгей.
1. Есімдіктің басқа сөз таптарынан айырмашылығын көрсетіңдер.
Ережемен жұмыс
Сұрау есімдіктері: қайда, қашан, қалай, кім, не, т.б.
ІV. Бекіту бөлімі
Сұрақтар қою арқылы бекіту
V. Үйге тапсырма
2 – тапсырма (Жаңылтпашты жаттау). 3 – тапсырма (2-3 тапсырмалар)
VІ. Бағалау бөлімі
Сабаққа қатысы бойынша бағалау.
VІІ. Сабақты қорытындылау